آغاز ترافیک سنگین در تهران

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک در همت، نواب، اشرفی، حکیم و اشرفی اصفهانی گفت: تخلف موتور سواران در بزرگراه نواب موجب افزایش حجم ترافیکی این محدوده می‌شود.

تصویر آغاز ترافیک سنگین در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح سه شنبه ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: بزرگراه اشرفی اصفهانی محدوده بزرگراه حکیم صبح امروز شاهد تصادفی چهار وسیله‌ای بود که موجب ترافیک سنگین صبحگاهی در این محدوده شد و شدت حجم بار را آنچنان بالا برد که تا حوالی دهکده المپیک ادامه یافت. خوشبختانه با تلاش همکاران ما این بار ترافیکی کنترل و مدیریت شد هم اکنون حجم ترافیک سنگین اما روان را در این محدوده شاهد هستیم.

سرهنگ شریفی افزود: همچنین در محدوده بزرگراه شیخ فضل الله نوری غرب به شرق محدوده جناح نیز شاهد ترافیک پر حجم هستیم. در امتداد این ترافیک در محدوده بزرگراه یادگار امام نیز شاهد ترافیک روان هستیم.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری، جلال و شهید سلیمانی شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم. در بزرگراه امام علی (ع) مسیر جنوب به شمال نیز شاهد افزایش باز ترافیکی هستیم که در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در این محدوده با کندی انجام می‌شود.

شریفی در ادامه به بزرگراه نواب پرداخت و گفت: در این محدوده طبق معمول شاهد ترافیک پر حجم و کندی تردد وسایل نقلیه روبرو هستیم و از همه مهمتر درگیر تخلف موتور سواران به خصوص پیش از تونل توحید و درون آن هستیم.

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: در بزرگراه شهید زین الدین مسیر شرق به غرب نیز شاهد ترافیکی پر حجم و سنگین هستیم.

486612