فال قهوه فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402/ طالعت روشنه!

تلاش برای دانستن آینده همواره در جریان است و می‌توان گفت فال قهوه روزانه یا بطور کلی فال و طالع بینی زاییده این نیاز پاسخ داده نشده انسان است.
تصویر فال قهوه فردا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402/ طالعت روشنه!

به گزارش سایت خبری پرسون، فال قهوه روزانه که دارای پیشینه تاریخی چند هزار ساله است زیر شاخه علم پنهان شناسی (نهان شناسی) می‌باشد. می‌توان گفت فال قهوه روزانه همواره از پر رونق ترین موارد طالع بینی بوده و است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است.

فروردین

همراهان فروردینی! امروز در امور شغلی به مهارت های هنری خود نیاز پیدا می کنید و از آن جا که به این مسئله عادت ندارید در ابتدا ممکن است دچار استرس شوید.

بهتر است در این مورد از همکاران کمک گرفته و از سوی دیگر به خودتان ایمان داشته باشید.

حواس تان باشد احساساتی شدن بیش از حد می تواند در همه کارهای شما اختلال ایجاد کند، پس تمرکز خود را حفظ کنید.

اردیبهشت

دوستان اردیبهشتی! امروز ممکن است احساسات نهفته شما درباره موضوعی جالب که از مدت ها پیش آن را دنبال می کردید غلیان کند.

ممکن است بخواهید در ذهن تان عقب نشینی کرده و درباره آن تحلیل فکری داشته باشید که البته جواب نمی دهد.

از واکنش عاطفی بر حذر باشید زیرا در برخوردهای احساسی ممکن است حرف هایی بزنید که بعدا موجب پشیمانی شود.

خرداد

عزیزان خرداد ماهی! امروز ممکن است کمی گیج کننده باشد و مسائل مالی شما با مشکلات کامپیوتری یا شکست در ارتباط با دیگران پیچیده تر شود.

روحیه خود را حفظ کنید و مطمئن باشید همه مشکلاتی که برای حل آن ها تلاش می کنید بر طرف خواهند شد.

ممکن است فرصتی برای شرکت در پروژه ای که تجربه آن را نداشته اید نیز فراهم شود که احتمالا طی آن به توانایی های خود شک می کنید. به خودتان ایمان داشته باشید، هر تجربه ای یک اولین بار دارد!

تیر

نازنینان تیر ماهی! امروز ممکن است شما و همسرتان بیش از پیش درگیر مشکلات مالی شده و حتی مجبور شوید برخی خریدها را به تعویق بیندازید.

فراموش نکنید شما قادر هستید با هر موقعیت حساسی سازگار شده و جنبه های مختلف آن را ببینید. با این دیدگاه و توانایی بی شک مشکلات مالی خود را نیز حل خواهید کرد.

مرداد

همراهان مرداد ماهی! امروز ذهن تان مدام در حال پرواز است و برخی ایده های جدید درباره مسائل مختلف از جمله موضوعات سیاسی یا اجتماعی می تواند کنجکاوی شما را بر انگیزد.

مبادا بیش از حد درگیر حواشی شده و امور روزمره خود را فراموش کنید. پیشنهاد می کنیم ابتدا به امور اولویت دار رسیدگی کرده و در صورت امکان دوباره به کنجکاوی های جذاب خود برگردید.

شهریور

مهربانان شهریور ماهی! امروز تخیل تان به شدت در حال کار است و شما را تحریک می کند تا ساعت ها وقت خود را صرف تماشای یک اسکلت، نواختن یک آهنگ یا نقاشی کردن کنید.

سعی کنید این انگیزه خلق کردن را نادیده نگیرید. حتی اگر امور اضطراری در طول روز پیش بیاید، بعد از سر و سامان دادن به آن ها دوباره به پروژه خلق خود برگردید!

ممکن است در نهایت از حاصل کارتان شگفت زده شوید.

مهر

دوستان مهر ماهی! امروز ممکن است بین مسئولیت های خود در قبال خانواده و تعهداتی که در قبال دوستان دارید سردرگم شوی. بی شک حفظ خونسردی در چنین شرایطی دشوار خواهد بود.

بهتر است قبل از هر گونه اقدام ابتدا خوب فکر کرده و اگر می توانید رضایت خانواده را جلب و سپس به تعهداتی که با دوستان دارید سری بزنید.

آبان

همراهان آبانی! امروز احتمالا نا رضایتی شما از شغل تان به اوج می رسد. شاید برای خنثی کردن بمب آماده انفجار بهتر باشد با همکاران خود صحبت کنید.

فراموش نکنید داشتن ارتباط شفاف و صادقانه برای جلوگیری از هر گونه سوء تفاهم ضروری است. اجازه ندهید در چنین روزی احساسات کنترل شما را به دست بگیرند.

خوشبختانه این وضعیت موقتی است و بعید است اثرات طولانی مدت داشته باشد.

آذر

عزیزان آذر ماهی! اگر مدت ها است یک سفر هوایی طولانی مدت را برنامه ریزی کرده اید امروز در مورد آن دچار تردید خواهید شد که علت آن پول یا امنیت می باشد.

چه بهتر که چندان به ترس های خود بها ندهید و بدانید شرایط احتمالا امن تر از چیزی خواهد بود که به نظر می رسد.

دی

نازنینان دی ماهی! امروز ممکن است احساس کنید تمرکز کافی روی اهداف خود از جمله هدف های مالی ندارید. ظاهر شدن مسائل گذشته در زمان نا مناسب نیز مشکلات شما را دو چندان خواهد کرد.

اگر حواس تان نباشد این وضعیت می تواند در همه امور امروزتان تداخل ایجاد کند و برای جلوگیری از آن لازم است خونسردی خود را حفظ کنید.

بهمن

دوستان بهمن ماهی! امروز خود را سرشار از اعتماد به نفس می بینید اما ممکن است نقاط ضعف مرتبط با این حس که به گذشته شما مربوط می شود ناگهان سر باز کند.

احتمالا احساس دانش آموز خجالتی را خواهید داشت که ناگهان برای خواندن چیزی صدا زده می شود. این حد از استرس می تواند روی رابطه عاشقانه و اجتماعی شما اثر منفی به جا بگذارد.

خودتان را باور داشته باشید و اجازه ندهید احساسات بد گذشته، امروزتان را به آتش بکشد.

اسفند

همراهان اسفند ماهی! امروز ممکن است احساس کسل بودن داشته باشید که می تواند روی روزمره شما اثر بدی بگذارد. به علاوه در امور شغلی و ورزش نیز دچار کرختی شده اید.

بهتر است هر طور شده امور امروزتان را به سرانجام برسانید و به این نکته توجه داشته باشید که ورزش کردن نه تنها سموم را از بدن بلکه از ذهن تان پاک خواهد کرد.

484658