جلسه ویژه شورای شهر برای افتتاح فاز اول بزرگراه بروجردی

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران اعلام کرد که فاز اول پروژه بزرگراه شهید بروجردی با ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

تصویر جلسه ویژه شورای شهر برای افتتاح فاز اول بزرگراه بروجردی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد آخوندی پیش از آغاز جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه صبح امروز در مورد پروژه شهید بروجردی گفت: پیرو بازدید هفته گذشته، صبح امروز جلسه ای با حضور عوامل موثر در پروژه شهید بروجردی داشتیم که مسائل و موانع از جمله معارضین بررسی شد و مقرر شد که تا پایان اردیبهشت معارضین برای فاز اول رفع شود.

وی با بیان اینکه با رفع معارضین، این پروژه سرعت خوبی می گیرد و بین دو تا سه ماه آینده قطعه اول به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: پنج تا شش هکتار نیز برای فضای سبز در این پروژه پیش‌بینی شده که این فضا نیز قبل از افتتاح پروژه در نظر گرفته شده است. همچنین قرار شد تمام موارد به موقع انجام شود و یک ماه آینده جلسه بعدی تکرار خواهد شد تا شاهد اجرای فاز اول باشیم.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه ۱۵ معارض دارد و علاوه‌بر این، یکی از معارضین مربوط به یک شرکت دولتی بود که در جلسه امروز برای رفع آن به توافق رسیدیم، گفت: این پروژه پیشرفت ۹۴ درصدی دارد و فاز اول طرح ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد که تخصیص نقدینگی انجام شده و امیدواریم تا پایان اردیبهشت معارض برطرف شود و طرح به نتیجه برسد؛ چراکه طرح ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر معارضین برطرف شود تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

آخوندی با بیان اینکه برای حوزه حمل و نقل و ترافیک بودجه خوبی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا پروژه‌های بزرگراهی نیز مورد نظر بوده که بازدیدهایی از این پروژه ها صورت گرفته که اگر افتتاح شود برای مردم سودمند خواهد بود؛ گزارشات نظارتی ما در خصوص این طرح‌ها هرسه ماه یکبار در صحن شورای شهر تهران ارائه خواهد شد.

منبع: مهر

484525