سلیمی:

مجلس و دولت مراقب باشند در دام حاشیه سازان گرفتار نشوند

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ حاشیه ‌سازان به دنبال کانال انحرافی در مسیر حرکت مجلس و دولت هستند، همه باید مراقب باشیم تا در دام آنها گرفتار نشویم.
تصویر مجلس و دولت مراقب باشند در دام حاشیه سازان گرفتار نشوند

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه)‌ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هنوز از سالگرد شهادت شهید مطهری فاصله چندانی نگرفته‌ایم؛ آن شهید عزیز، نابغه‌ گرانسنگ در حوزه اندیشه و استادی ذوالفنون در آوردگاه مقابله با هرگونه انحراف و تباهی بود.

وی با بیان اینکه نگاه ژرف شهید مطهری التقاط را از دامن تفکر اصیل اسلامی زدود و شجاعت کم نظیر علمی آن نادره دوران مشت سیه اندیشان راهزن را رسوا ساخت، تصریح کرد: او هرچند بر اقتضائات عصر سیطره ای بی نظیر داشت و مقتضیات را به خوبی می ‌شناخت، اما حرکت در این لبه حساس وی را در دره روشنفکر مآبان حیرت زده گرفتار نکرد. تقلای بی مثال او در حوزه خدمات متقابل اسلام و ایران موجب شد هر دو خدمت را قدر بداند و بر این اساس به حاشیه یکجانبه‌ گرایی در نغلطید و در عصر ترویج ابایی گری شجاعانه و بدون واهمه از خرده گیری افراد علم زده، ابعاد مسأله حجاب را تبیین نمود و دل به تمجید و لبخند دروغین آنها خوش نداشت.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهید مطهری چون سدی آهنین در مقابل طوفان تحریفات ایستاد و سراب فریب جذب به هر قیمت، او را از دافعه به موقع غافل نکرد. عنصر امر به معروف و نقش آن در سالم سازی فضای تنفس را پاس داشت و اتهام واپس گرایی نتوانست ذره ای در عزم او در این وادی خلل ایجاد کند.

سلیمی با طرح این موضوع که اگر امروز مطهری ساحت کنش‌ های معاصر را ملاحظه می کرد چه موضعی داشت، بیان کرد: آیا جز این است که آن شهید ارجمند به سبب تلاش در عرصه تبیین، هدف تیر جهالت مدرن قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اتفاقات این روزها نشان می‌ دهد این قبیله کماکان دام به دست، به دنبال ایجاد اختلال در شبکه فهم مردم برآمدند، سوال این است که چرا برخی افراد پُرگو در مورد تعدادی از اتفاقات این روزها دچار سندروم لال زدگی شده‌اند؟ رفتار غیر قابل دفاع ماست پاشی را با دوربین‌ های خود رصد و میلیون‌ ها بار آن را بازتاب داده اند، اما فرو بردن چاقو و دشنه کین در قلب جوان آمر به معروف دیار سربداران سبزوار را ندیده و از اظهار نظر در این مورد عاجز شده اند.

نماینده مردم محلات با اشاره به ترور آیت الله سلیمانی، بیان کرد: ترور ناجوانمردانه آیت الله سلیمانی، آن عالم متواضع و شهید وحدت به چشمان آنها نیامد. دیده آنها از تماشای اقیانوس ملت در روز عید فطر عاجز بود اما اگر به قلاده حیوانات تعریض گردد شال عزا بر گردن آویزند. شهید شهرکی و همسر مکرمه اش توسط اشرار به شهادت می‌ رسند و حاضر نیستند یک آه بکشند، اما به خاطر شلوار پاره فلان سلبریتی مجلس عزا گرفته و ده ها سمینار و کنفرانس تشکیل می دهند.

سلیمی افزود: این کورچشمان کورباطل، با ساز کدام سازمان جاسوسی در صومعه حزبی خود به خلسه می روند و از شراب کدام سازمان امنیتی خارجی اینگونه مست و لایعقل گردیده که از دیدن واقعیات نابینا گردیده اند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حاشیه ‌سازان به دنبال کانال انحرافی در مسیر حرکت مجلس و دولت هستند، همه باید مراقب باشیم تا در دام آنها گرفتار نشویم.

وی در پایان گفت:‌ سفر آیت الله رئیسی به سوریه و اقامه نماز در مسجد جامع اموی نشان داد، اکسیر مقاومت تنها راه نجات است. افرادی که می‌گفتند مگر واکسن سوهان قم است و در قصه بنزین به ریش مردم خندیدند امروز تئوری پرداز شده‌اند، مراقب فریب آنها باشیم.

484400