انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه امام (ره) با دانشگاه ارتش

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های آینده پژوهی و آموزش زبان فارسی به غیر ایرانیان امضا شد.
تصویر انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه امام (ره) با دانشگاه ارتش

به گزارش سایت خبری پرسون، این تفاهمنامه با هدف انتقال تجربیات بین دانشگاه‌های ارتش و بین المللی امام (ره)،تفاهم نامه‌ای در این زمینه منعقد شد.

به گفته قاسم زاده ،رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، با توجه به ظرفیت‌های موجود و اینکه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) موسس رشته آینده پژوهی در کشور بوده و دارای بیشترین تعداد فارغ التحصیلان دکتری آینده پژوهی در ایران است و از سوی دیگر، دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا (دافوس) به عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه نظامی کشور و عالی‌ترین مرجع علمی ارتش که متولی اصلی آموزش فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران، برنامه ریزی و طرح ریزی کلان در حوزه جنگ است، زمینه امضای این همکاری‌ها را به وجود آورد.
قاسم زاده افزود: ضرورت روزافزون کاربست دانش آینده پژوهی در حوزه‌های سخت و نرم دفاعی و نظامی باعث شد تا این تفاهم نامه با هدف انتقال دانش و تجربیات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در حوزه آینده پژوهی به دافوس و استفاده از ظرفیت آن دانشگاه به منظور انجام همکاری‌های آموزشی و پژوهشی مشترک در حوزه آینده پژوهی دفاعی منعقد شود.

در جریان این جلسه، از مرکز بازی جنگ، موزه دانشگاه جنگ و دانشکده های دافوس نیز بازید به‌عمل آمد.

484084