ماموریت غیرممکن هالند برای رسیدن به مسی

ماشین گلزنی منچسترسیتی کار دشواری را برای رسیدن به رکورد ستاره آر‌ژانتینی دارد.
تصویر ماموریت غیرممکن هالند برای رسیدن به مسی

به گزارش سایت خبری پرسون، «ارلینگ هالند» ستاره خط حمله تیم منچسترسیتی که در پیروزی سه بر صفر چهارشنبه شب تیمش مقابل وستهم یونایتد، گل دوم سیتیزن‌ها را به ثمر رساند و به‌ عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس در یک فصل رسید، همچنان از رکورد ستاره‌های دیگر فوتبال عقب است.

طبق آمارهای منتشر شده از پنج لیگ معتبر اروپایی، رکورد بیشترین گل زده در سری آ ایتالیا در طول یک فصل، به صورت مشترک متعلق به «جینو روزتی» مهاجم سال‌های دور تیم تورینو، «گونزالو هیگواین» آرژانتینی و «چیرو ایموبیله» است که ۳۶ گل به ثمر رسانده‌اند.

در بوندس‌لیگا، «روبرت لواندوفسکی» با ۴۱ گل برای بایرن مونیخ و در لیگ یک فرانسه، «یوسیپ اسکوبلار» با ۴۴ گل برای مارسی، رکورددار هستند.

در لالیگا هم «لیونل مسی» با ۵۰ گلی که در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ برای بارسلونا به ثمر رساند، رکورد خارق‌العاده‌ای را باه نام خود ثبت کرده و هالند ۳۵ گله در فاصله پنج بازی تا پایان فصل لیگ جزیره برای منچسترسیتی، با عملیاتی تقریباً غیرممکن برای شکستن این رکورد مواجه است.

منچسترسیتی در این فصل از رقابت‌ها، با درخشش هالند در آستانه کسب سه‌گانه قرار دارد. آن‌ها با یک بازی کمتر و یک امتیاز بیشتر از آرسنال، صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند، در لیگ قهرمانان اروپا به نیمه‌نهایی و در جام حذفی به فینال رسیده‌اند.

484046