مرحوم حسام محمودی قبل از مرگ چه گفت؟

بخش یاز گفت و گو با زنده یاد حسام محمودی، بازیگر سینما و تلویزون در ادامه آمده است.
تصویر مرحوم حسام محمودی قبل از مرگ چه گفت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بازیگر فیلم «غریب» گفت: حضور در این فیلم را ادای دین به شهدا می دانم و این کمترین کاری است که می توانم انجام دهم.

حسام محمودی، بازیگر فیلم سینمایی «غریب» چند روز قبل از درگذشتش با اشاره به حضورش در فیلم ها با محوریت شهدا آن را ادای دین به شهدا دانست و گفت: من در محله‌ای مذهبی به نام خیابان ایران بزرگ شده‌ام، برای همین از کودکی با چنین فضایی (انقلابی) آشنا بوده و از همان زمان به شهدا دلبسته شدم. درضمن بازی در حوزه شهدا را ادای دین می‌دانم چون معتقدم که کمترین کاری است که می‌توانم انجام دهم.

آن مرحوم افزود: در میان شهدا بسیار علاقمند به شهید ابراهیم هادی هستم و دوست دارم بتوانم در فیلمی که درباره اوست حضور داشته باشم. فیلم «غریب» نیز درباره یکی از شهدای بزرگ است. برای همین همیشه در چنین کارهایی با علاقه حضور خواهم یافت.

این بازیگر ادامه داد: روزی بابک حمیدیان بازیگر نقش شهید بروجردی گریم شد. در آن روز خانواده شهید بروجردی نیز پشت صحنه فیلم حضور داشتند. وقتی نوه شهید بابک حمیدیان را دید مبهوت او را نگاه کرد و گفت بابایی و شروع به گریه کرد و همه ما هم به گریه افتادیم همین موضوع برایم من کفایت می‌کند تا در کاری نظیر «غریب» حضور داشته باشم.

محمودی درباره کیفیت فیلم هم چنین توضیح داد: وقتی کارگردانی با تجربه پشت دوربین حضور دارد و تهیه‌کننده نیز فردی با نفود است. همچنین صاحب فیلم یکی از نهادهای با قدرت است نباید تعجب کرد که کیفیت کار خوب شده باشد زیرا اگر غیر از این بود باید متعجب می‌شد.

484001