لزوم پیگیری و پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان در فضای مجازی

مدیرکل حوزه ریاست شهرداری تهران از مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر تهران(کندو) بازدید کرد.

تصویر لزوم پیگیری و پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان در فضای مجازی

به گزارش سایت خبری پرسون، سجاد محمد علی‌نژاد، مدیر کل حوزه ریاست شهرداری تهران به مناسبت استقرار تیم‌های منتخب اولین دوره مجتمع تولیدات رسانه‌ای شهر تهران(کندو) با حضور در این مرکز، از بخش‌های مختلف بازدید و با تیم‌های مختلف گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این جلسه، حمیدرضا عسگری مزین مدیر مجتمع تولیدات رسانه ای شهر تهران( کندو) در مورد چگونگی راه‌اندازی مجتمع کندو و تولیدات رسانه ای این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه محمدعلی‌نژاد، مدیر کل حوزه ریاست شهرداری تهران با تاکید بر محتوای شفاف تولیدات رسانه‌ای گفت: باید محتوای رسانه‌ای تولید شده دغدغه اجتماعی را به همراه داشته باشد تا مشکلات شهروندان را برطرف کند.

وی بر ضرورت موضوع پاسخگویی به درخواست‌ها و انتقادهای شهروندان در شبکه‌های اجتماعی اشاره و تاکید کرد: اگر شهروندی مشکلی را گزارش کرد، باید آن مشکل را سریعاً حل و تصویر را نیز برای او ارسال کرد. اگر موضوع اشتباه هم بود،باید به شهروند اطلاع داده شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران و معاونان مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل نیز در این جلسه حضور داشتند.

483872