خدمات درمانی به 10 هزار بیمار قلبی

مدیر بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز گفت: در سال گذشته 10 هزار بیمار قلبی و عروقی از خدمات درمانی بیمارستان قلب الزهرا(س) بهره‌مند شدند.
تصویر خدمات درمانی به 10 هزار بیمار قلبی

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیر‌ بیمارستان قلب‌الزهرا (س) گفت: با اضافه شدن 165‌ تخت بیمارستانی، بیش‌از 10 هزار‌ بیمار در سال‌ گذشته از خدمات درمانی و قلبی و عروقی بیمارستان قلب الزهرا (س) بهره‌مند شدند.
حسین زارعی‌ اظهار داشت: رادیولوژی، اکو، تست‌ورزشی، انژیوگرافی،‌ جراحی قلب با تعرفه دولتی از‌جمله خدمات این بیماران است.
وی خاطر‌ نشان‌ کرد: خدمات درمانی علاوه بر‌استان فارس به دیگر استان‌های همجوار شامل خوزستان، کهگیلویه و‌ بویر‌احمد، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان انجام شده‌است.
مدیر‌ بیمارستان قلب الزهرا(س) تصریح کرد: خدمات درمانی به سالمندان مبتلا به دیابت، بیماران قلبی‌، مغزی، قلب و عروق و ساخت اقامتگاه با کمک خیران‌ از دیگر فعالیت‌های درمانی است.
رئیس بیمارستان‌ قلب الزهرا(س) در‌ ادامه نشست‌ خبری بیان داشت: به مناسبت‌ هقته سلامت از 9 تا 15 اردیبهشت‌ماه جاری با شعار سلامت برای همه با پزشک خانواده اظهار داشت: بیمارستان قلب الزهرا(س) شیراز‌ در کنار درمان به پیشگیری، بیماران سرپایی به ویژه کلینیک‌های تغذیه، ترک دخانیات و نارسایی‌قلبی می پردازد.
حسین زارعی خاطر‌ نشان‌ کرد: سال‌ گذشته بیش از 998 بیمار قلبی‌ انژیو و جراحی قلب‌باز، خدمات تشخیصی‌، دندانپزشکی و بیماران حاد قلبی از دیگر خدمات درمان بیمارستان قلب الزهرا (س) است.
حجت الله روستا تصریح کرد: فشار‌خون به عنوان مرگ خاموش به علت رعایت‌ نکردن رژیم غذایی و توصیه پزشکان منجر به فشار خون بالا و نیز سکته قلبی، مغزی و چربی می‌‌شود و درنتیجه خطر‌ مرگ را در جامعه افزایش می‌دهد.

483453