وزیر تعاون:

کارگر اساس و محور پیشرفت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اساس و محور پیشرفت، کار است و قوه محرک کار، کارگر محسوب می‌شود.
تصویر کارگر اساس و محور پیشرفت است

به گزارش سایت خبری پرسون، سید صولت مرتضوی ظهر دوشنبه همزمان با روز کار و کارگر در دیدار با خانواده شهید سید روح الله عجمیان با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) کار ستون فقرات تولید است، افزود: اساس و محور پیشرفت، کار است و قوه محرک کار، کارگر محسوب می‌شود.

در این دیدار سید صولت مرتضوی با اشاره به مجاهدت‌های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای کارگری در دفاع از تمامیت آب و خاک این کشور گفت:

وی با بیان اینکه جامعه کارگری، ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: نقش کارگران در ادوار مختلف پیروزی انقلاب اسلامی در جبه‌های مختلف دفاع از کشور و توسعه و تولید، بی بدیل بوده است.

مرتضوی گفت: شهید سید روح الله عجمیان و خانواده محترم وی نیز از جامعه خدوم و زحمتکش کارگران هستند بنابراین بر خود واجب دانستیم این روز را در منزلشان گرامی داریم.

وی اظهار کرد: در وزارت تعاون کار سامانه جست‌وجوی شغل تعریف شده است همکاران ما در سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای مناسب با نیاز کارخانه باید تربیت شوند.

مرتضوی بیان کرد: یکی از سیاست‌های دیگر دولت در جوار کارخانجات مراکز فنی و حرفه‌ای تعریف کنیم که امروز آقای رئیس جمهور هم تأکیدهای ویژه ای در خصوص مسکن کارگران داشتند.

483307