من به سواد رسانه ای علی بابایی آفرین گفتم!!/ او در تورنمت دیده شدن از همه بیشتر دیده شد!!

حتی نماینده ای که با خبر کذب دریافت خودروی شاسی توسط نمایندگان برای عدم استیضاح وزیر میخواست به زور دیده شود نتوانست مثل علی بابایی این چنین خودش را بِبَرَد در تیتر اولِ چشمِ مردم در مجازی!
تصویر من به سواد رسانه ای علی بابایی آفرین گفتم!!/ او در تورنمت دیده شدن از همه بیشتر دیده شد!!

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین زحمتکش روزنامه نگار اقتصادی در یادداشتی نوشت: همیشه در عرصه رسانه کسانی پیروز می‌شوند که یک خط شکسته در ذهن مخاطبانشان ایجاد کنند، یادم‌می آید بانک ملت برای تبریک سال جدید به جای تبریک عید نوروز ۹۶ نوشت: عید نوروز ۹۷ مبارک!! همین حرکت موجب شد تا همه فکر کنند بانک ملت چه اشتباه بدی کرده و عجب سوتی عظیمی داده!! در صورتیکه پشت این حرکت، سناریویی قوی از یک تیم حرفه ای رسانه ای قرار داشت! آن ها با این حرکت یک بمب تبلیغاتی عظیم را برای بانک رقم زدند به طوریکه حداقل ۱ هفته این به اصطلاح سوتی موجب بولد رسانه ای و تبلیغاتی بانک ملت در اذهان مردم شد!!

همیشه برای بیشتر دیده شدن، یک محتوا را خط خطی یا برخلاف انتظار مرسوم مردم، تولید محتوا کنید، آن چنان دیده میشود که برای دیده شدن دیده کم می آورید!

پیشتر هم گفته بودم که بابایی کارنامی مشاوران رسانه ای باهوشی دارد؛ آن ها می‌دانند که علی شان کجا برود چطور برود! کجا حرف بزند در همان کجا! چه حرفی بزند و اصلا چه شکلی لباس بپوشد!

علی بابایی کارنامی نماینده کنونی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی که عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز هست با پوشیدن لباس کارگران ایران خودرو آن هم در ابتدای هفته کارگر آن هم در جلسه استیضاح وزیر صمت به خاطر گرانی خودرو!! خیلی شیک و مجلسی تورنمت برد رسانه ای را از همه مجلسی ها ربود.

حتی نماینده ای که با خبر کذب دریافت خودروی شاسی توسط نمایندگان برای عدم استیضاح وزیر میخواست به زور دیده شود نتوانست مثل علی بابایی این چنین خودش را بِبَرَد در تیتر اولِ چشمِ مردم در مجازی! و هیچ نماینده ای نتوانست نفر اولِ خبرِ استیضاح وزیر باشد! انقدری که لباس علی بابایی در فضای مجازی ترکاند خبر برکناری وزیر نترکاند!!

در واقع این لباس چند پیام داشت! تبریک هفته ی کارگر، دلیل استیضاح وزیر، شنیدن صدای اعتراض مردم به وضعیت خودرو و رصد خودرسازی که بیشترین مشکل را دارد!!

کاری به نیت و منظور شخصی و سازمانی او به اینکارش ندارم اما از این رفتار حرفه ای بابایی کارنامی در جلبِ نظرِ لنزِ دوربین های خبرگزاری ها و ربودن چشم ها در مجازی لذت بردم و آفرین گفتم!

483115