برپایی میزخدمت تأمین‌اجتماعی همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان

همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان و حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان، میز خدمت تأمین‌اجتماعی از سوی اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین‌اجتماعی با مشارکت اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان و نیز مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی این استان، به مدت سه روز در محل ساختمان تأمین‌اجتماعی استان دایر شد.
تصویر برپایی میزخدمت تأمین‌اجتماعی همزمان با سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر سید مرتضی حسینی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، پشتیبانی و مالی و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین‌اجتماعی، در حاشیه برگزاری میز خدمت تأمین‌اجتماعی در استان خوزستان، خدمات‌رسانی درست را امری اساسی در جلب رضایت مردم دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع در مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی رضایت عمومی را به دنبال دارد که این افزایش رضایت عمومی در نهایت منجر به ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه‌اجتماعی خواهد شد.

براساس این گزارش، حسینی ضمن قدردانی از زحمات مدیران و همکاران تأمین‌اجتماعی استان خوزستان و تلاش مجاهدانه آنها به‌خصوص در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور محترم به این استان، گفت: جنس کاری که دولت و رئیس‌جمهور محترم در بازدید از استان‌ها انجام می‌دهند و میز خدمتی که در استان‌ها تشکیل می شود، نمادی از یک کار بسیار خوب و ارزش‌گذاری به نظرات مردم و مخاطبان است که البته بعد از پایان سفرها نیز باید ادامه پیدا کند.
وی افزود: تشکیل یک چنین جمعی با حضور مدیران کشوری در کنار مدیران استانی در قالب میز خدمت نشان می‌دهد که غیر از موارد معدودی که به خاطر گره‌های قانونی و برخی مسائل دیگر، ممکن است مشکلات مراجعه‌کنندگان به سرعت قابل پیگیری نباشد، در عمده موارد مشکلات و گرفتاری‌های مردم در همین مراجعات اولیه قابل حل است و در همین میزهای خدمت، بار بزرگی از روی دوش آنها برداشته می‌شود.
حسینی با تأکید بر اینکه پاسخگویی و تکریم مردم و مراجعه‌کنندگان به مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی نباید به همین میزهای خدمت محدود شود، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی یک سازمان خدمت‌محور است و در چنین مجموعه‌هایی تکریم مردم و جلب رضایت آنها بسیار مهم است. بنابراین باید توجه کنیم در روزهای دیگر که سفر استانی درکار نیست هم به همین نحوه به مردم خدمت‌رسانی شود و به درستی از آنها تکریم و رضایت عمومی جلب شود.
وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی هستند، ضمن تأکید بر اینکه اگر این سازمان در مواجهه با مردم کار خود را به درستی انجام دهد، رضایت عمومی به نحو چشمگیری افزایش می‌یابد، گفت: اگر رضایت عمومی افزایش یابد، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نیز ارتقاء می‌یابد و نتیجه این اعتماد عمومی، شکست فضاسازی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی نماینده ویژه و رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز در جریان سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان، با حضور در ساختمان اداره‌کل تأمین‌اجتماعی استان خوزستان ضمن بازدید از میز خدمت و پاسخگویی به مسائل، مشکلات و شکایات مردمی مستقر در این اداره‌کل، از خدمات ارائه شده تأمین‌اجتماعی و رسیدگی به امور مردم تقدیر و تشکر کرد.
میز خدمت تأمین‌اجتماعی ویژه سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت همراه به استان خوزستان، از تاریخ ششم تا هشتم اردیبهشت با حضور معاون اداره‌کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیران درمان و بیمه تأمین‌اجتماعی استان دایر بود و به درخواست و مشکلات بیش از ۴۶۵ نفر رسیدگی کرد.
همچنین میز غربالگری سلامت مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان نیز در کنار میز خدمت، با پذیرش بیش از ۳۱۰ نفر نسبت به ارائه مشاوره پزشکی و انجام فشار خون و تست قند خون اقدام کرد.

482854

سازمان آگهی های پرسون