«اپرا وینفری» تهیه‌کننده شد

اپرا وینفری هنرپیشه و مجری سابق آمریکایی فیلمی موزیکال بر اساس درام استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۵ برای اکران در روز کریسمس سال جاری میلادی، را تهیه‌کنندگی می‌کند.
تصویر «اپرا وینفری» تهیه‌کننده شد

به گزارش سایت خبری پرسون، اپرا وینفری - Oprah Winfrey بدون اینکه حتی کوچکترین چیزی درباره علاقه خود بگوید با حضوری غافلگیرکننده در CinemaCon ۲۰۲۳ با سخنرانی بسیار چشمگیر یا سرگرم کننده، با تشویق حاضران روبه رو شد.

فیلم موزیکال آینده استودیو CinemaCon، رنگ ارغوانی است که وینفری آن را بر اساس فیلم کلاسیک استیون اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۵ که برای بازی در آن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد، تهیه‌کنندگی می‌کند.

رنگ ارغوانی یک فیلم درام آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بر پایه رمان رنگ ارغوانی از آلیس واکر نویسنده آمریکایی است. این فیلم هشتمین فیلم ساخته شده توسط اسپیلبرگ به عنوان کارگردان است که دنی گلوور، دسرتا جکسون، مارگارت آوری، اپرا وینفری، آدولف سسار و رائه داون چونگ در آن ایفای نقش کردند و هم چنین ووپی گلدبرگ به عنوان بازیگر معرفی شد.

فیلم داستان یک دختر جوان آمریکایی آفریقایی را روایت می‌کند و مشکلات زنان آفریقایی‌تبار در اوائل دهه ۱۹۰۰ شامل فقر، نژادپرستی و تبعیض جنسی را به نمایش می‌گذارد.

رنگ ارغوانی برای ۱۱ جایزه اسکار شامل بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن برای گلدبرگ و بهترین بازیگر نقش مکمل زن مشترکاً برای آوری و وینفری نامزد شد.

وینفری در اجتماع CinemaCon گفت: رنگ ارغوانی در سال ۱۹۸۵ بزرگترین و مهمترین اتفاقی زندگی‌ام بود. این یک لحظه کامل برای حضور در این فیلم است. او به حاضران گفت: این معنای شخصی بسیار خوبی دارد.

فیلم موزیکال اپرا وینفری در روز کریسمس آینده اکران می شود و ضمن برخورداری از قدرت موسیقی، ستاره‌های هالیوود در آن ایفای نقش می‌کنند.

در این فیلم، نتزیا بارینو برنده آمریکن آیدل نقش سلی را که او برای تحسین در نمایش برادوی به تهیه کنندگی وینفری، کوئینسی جونز و اسکات سندرز ایفا کرد، دوباره بازی خواهد کرد. دانیل بروکس هم در نقش سوفیا، نقشی که او در موزیکال برادوی آغاز کرد و نامزد جایزه تونی شد، باز خواهد گشت.

هنسون ستاره پری دریایی کوچولو، هلی بیلی، کولمن دومینگو، آنجانو الیس-تیلور، اچ ای آر، دیوید آلن گریر، کوری هاوکینز، الیزابت مارول و لوئیس گست جونیور دیگر بازیگران این فیلم را شامل می‌شوند.

Bazawule که بیشتر به خاطر کارش در آلبوم تصویری بیانسه Black Is King و The Burial of Kojo و Cherish the Day شناخته می شود، رنگ ارغوانی را کارگردانی می‌کند.

مارکوس گاردلی (چی) فیلمنامه را بر اساس رمان آلیس واکر و موزیکال صحنه‌ای (کتابی از مارشا نورمن موسیقی و اشعار برندا راسل، استیون بری و آلی ویلیس فقید) نوشته است.

منبع: ایرنا

482343