بازی «خروس جنگی ۲» در بازار

«خروس جنگی ۲» یک بازی آنلاین در سبک استراتژی منتشر شد.

تصویر بازی «خروس جنگی ۲» در بازار

به گزارش سایت خبری پرسون، بازی «خروس جنگی ۲»، دومین نسخه از بازی خروس جنگی، یک بازی آنلاین در سبک استراتژی است. بازیکن در این بازی با به کارگیری بهترین و قوی‌ترین نیروهای خود با یک استراتژی حرفه‌ای به قلعه دشمن حمله می‌کند. این بازی با شخصیت‌های جذاب و محیط‌های زیبا، برای طرفداران بازی‌های استراتژی عنوان سرگرم‌کننده‌ای است.

گیم‌پلی این بازی تقریباً مشابه بازی کلش رویال است. خروس جنگی ۲، دو بخش داستانی و رقابت آنلاین دارد. بازیکن ابتدا جوخه نبرد خود را آماده کرده و وارد نبرد با حریف می‌شود. در مبارزه نوبت به نوبت بازیکن و حریف نیروهایش را در زمین بازی مستقر می‌کند. هر نیرویی به نیرو روبروی خود حمله می‌کند، اگر هم فردی در ردیف روبروی بازیکن نبود، مستقیم به فرمانده حمله می‌کند.

هدف بازیکن در این بازی کشتن فرمانده است. شاید فکر کنید قدرت نیروها حرف اول را می‌زند، اما این‌طور نیست. هر نیرویی یک توانایی خاص دارد و بازیکن باید در زمان و جای مناسب نیرو را اعزام کند. همین موضوع جذابیت بازی را چندین برابر می‌کند. در کنار این‌ها از نحوه حمله کردن نیروها به یکدیگر هم نباید غافل شد.

هر نیرویی از سلاح خاص خود استفاده می‌کند و یا حتی برخی از نیروها یک نیروی کمکی هم دارند. فرمانده اصلی که سرنوشت بازی را مشخص می‌کند، چند توانایی ویژه دارد که با استفاده به موقع آن می‌توان پیروز میدان بود. برای اعزام نیروها به زمین بازی باید کارت مربوط به آن را به زمین کشیده شود تا در محل مورد نظر قرار گیرد. همین کار شاید در بعضی مواقع باعث اشتباه شود. بهتر بود این کار با کلیک کردن صورت می‌گرفت.

هوش مصنوعی حریف در بخش داستانی فوق‌العاده است. دقیقاً شبیه به حریف واقعی، بسیار دقیق نیروها را در زمین بازی اعزام می‌کند و نباید در بخش داستانی حریف خود را دست کم گرفت. در بخش داستانی می‌توان سرعت بازی را هم دو برابر کرد.

در بخش آنلاین، هر بازیکن به ازای تجربه به دست آورده شده در لیگ‌های مختلف قرار می‌گیرد. لیگ‌های بازی خروس جنگی کمی عجیب است. برخلاف بیشتر بازی‌ها، در خروس جنگی هر چه جام‌های بیشتری دریافت شود، عدد لیگ کم‌تر می‌شود. به این صورت که لیگ ۵ بهتر از لیگ ۲۴ است. برای دستیابی به لیگ‌های جدید باید از طریق پیروزی در مبارزات شهرت یا همان جام بدست آورده شود. هر چه به لیگ‌های جدیدتر راه پیدا شود، نیروهای جدیدی فعال می‌شود.

بازیکن در بخش و منو جوخه می‌تواند ترکیب خود را برای نبرد آماده کند. بازیکن حداکثر هشت جایگاه برای نیروها دارد که با ورود به لیگ‌های جدید جایگاه‌های جدید برای اعزام نیرو باز می‌شود. در حال حاضر چهار قهرمان در بازی وجود دارد که نقش فرمانده را در میدان نبرد ایفا می‌کنند. با ورود به لیگ‌های جدید این قهرمان‌ها آماده نبرد هستند. البته می‌توان برای هر قهرمان یک ترکیب جداگانه چیده شود و برای هر نبرد از جوخه آن قهرمان استفاده شود. قدرت تیم بازیکن هم مشخص شده و بازی این امکان را دارد که به طور خودکار قوی‌ترین ترکیب را آماده کند.

آن چیزی که این بازی را در کنار گیم‌پلی جذاب خودش جذاب‌تر می‌کند، گرافیک آن است. کیفیت تمامی ساختمان‌ها و حتی تصاویر درون بازی فوق‌العاده است. درون مبارزات هم به همین شکل، کیفیت نیرو و محیط پس زمینه همگی باعث زیبایی چندین برابر خروس جنگی ۲ شده‌اند. از انیمیشن‌ها و برخی افکت‌های بصری هم به سادگی عبور نکنیم. زیباترین بخش مبارزات حمله کردن نیروهای به یکدیگر است. تمامی حرکت نیروها یا پرتاپ سلاح آن‌ها به خوبی طراحی شده است.

یکی از راه‌های به دست آوردن سکه در خروس جنگی ۲ حمله کردن به معدن طلاست. دقیقاً همانند بازی معمولی باید به حریف حمله شود، اما این‌بار حریف، سکه‌های طلا هستند. این امکان هر چند ساعت یک‌بار در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد که اگر کمبود سکه باشد، می‌تواند از این معدن کمک بگیرد.

منبع: مهر

481923