دیدار هنرمندان پیشکسوت در ضیافت افطار

جمعی از هنرمندان پرسابقه‌ عرصه‌های مختلف هنری، امشب در حیاط موسسه‌ی هنرمندان پیشکسوت ضمن شرکت در ضیافت افطار با یکدیگر دیداری تازه کردند.
تصویر دیدار هنرمندان پیشکسوت در ضیافت افطار

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا منتظری، مدیرکل وزیر سابق وزارت ارشاد در اواسط این مراسم، ضمن اشاره به این‌که فرهنگ فصول مختلفی دارد و تمام آن زیباست، اما هیچ‌یک به زیبایی هنر نیست، گفت: اگر هنر را از ساختار فرهنگ کنار بگذاریم، فرهنگ تماشایی نخواهد بود.

او با بیان این‌که هنر نردبان صعود است، خاطر نشان کرد: یکی‌از وظایف دولت و مجلس این است که اسباب رضایتمندی هنرمندان کشور را فراهم کند تا هنرمند تمام دغدغه‌اش آفرینش باشد، نه مشکلات معیشتی.

منتظری در ادامه و در راستای کاهش دغدغه‌های هنرمندان توضیح داد: یکی از اهداف فعلی مجلس، کاهش دغدغه‌های هنرمندان است. هنرمندانی که از مسائل معیشتی و حمایتی گله‌مندند. به‌همین منظور در کمیسیون فرهنگی مجلس، طرح اقتصاد فرهنگ و حمایت از صنایع خلاق فرهنگی مطرح شده است که با تصویب آن به نیازهای قشر فرهیخته‌ پاسخ داده خواهد شد.

او در پایان اشاره کرد: اگر بخواهیم با جهان گفت‌وگو کنیم زبانی جز هنر وجود ندارد.

در این مراسم که امشب در محوطه‌ موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، محمود سالاری، از روسای هیئت‌مدیره‌ی موسسه هنرمندان پیشکسوت و معاون امور هنری وزیر ارشاد، غلامرضا منتظری، مدیرکل سابق وزارت ارشاد در استان گلستان، سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان پرسابقه‌ی حوزه‌های مختلف هنری و ادبی حضور داشتند.

منبع: ایسنا

481260