«پهلوانان» به شبکه امید می آیند

مجموعه انیمیشن «پهلوانان» هر روز ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه از شبکه امید پخش می‌شود.

تصویر «پهلوانان» به شبکه امید می آیند

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مجموعه در ۷ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و کارگردانی سیاوش زرین ابادی با تکنیک کات اوت برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

سری جدید انیمیشن «پهلوانان» با داستان‌های جذاب و پند آموز تولید شده است و سعی شده آموزه‌های اخلاقی در لفافه و در بستر مضامین طنازانه روایت شود و همچنین سعی شده از همان فضا و شخصیت‌های مالوف و آشنا برای مخاطب استفاده شود. به طور کل پویانمایی پهلوانان در سری جدید خود از نظر تکنیکی و پردازش مدل‌ها ارتقاء پیدا کرده است.

موضوع قصه‌های این انیمیشن در بستر مسائل و چالش‌های اخلاقی و انسانی شکل گرفته بنابراین مضامین و ساختار روایی ومحتوایی آن بدون زمان و مکان هستند و به دوره‌ی تاریخی خاصی تعلق ندارند. از این نظر مخاطب به راحتی می‌تواند با قصه‌ها، شخصیت‌ها و چالش‌های پهلوانان ارتباط برقرار کند. بر اساس مستندات تاریخی، یاران پوریا ضمن قرارگرفتن در میان طبقه متوسط شهری، همگی اهل کار و کاسبی بوده اند و فتوت‌نامه‌های به یادگار مانده از مشاغل مختلف در روزگار گذشته درزمره دستاورد‌های آنان به شمار می‌رود. از این رو در این انیمیشن تاکید شده که پهلوانان آدم‌های بی‌کار، سربار جامعه و زورگیر نبوده اند بلکه انسان‌هایی اهل کار و حرفه بوده و هر کدام در شغل مناسب و مورد علاقه خود به کار و خدمت به خلق مشغول بودند همچنین کاراکتر پوریا در پهلوانان شغل پدری یعنی آهنگری را پیشه کرده که تا حدودی با مستندات تاریخی در مورد این شخصیت وفق دارد.

481199