ایجاد تغییرات در دولت اقدامی مثبت و قابل تقدیر است

ماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از ایجاد تغییر و اصلاح در دولت، آن را یک حرکت مثبت دانست و گفت:باید اصلاحات و تغییراتی در کابینه صورت گیرد، خواه این تغییرات در پاسخ به خواسته مردم باشد یا مجلس یا خود به این جمع‌بندی رسیده باشند.
تصویر ایجاد تغییرات در دولت اقدامی مثبت و قابل تقدیر است

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال بعضی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم گفت: اینکه دولت بررسی کرده و به این جمع‌بندی رسیده که باید اصلاحات و تغییراتی در کابینه صورت گیرد، خواه این تغییرات در پاسخ به خواسته مردم باشد یا مجلس یا خود به این جمع‌بندی رسیده باشند، اقدامی مثبت و قابل تقدیر است.

وی افزود: من این حرکت را یک حرکت مثبت می‌دانم و از شخص آقای رئیس‌جمهور بابت این رویکرد دولت تشکر می‌کنم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این رویکرد نشان می‌دهد دولت سیزدهم برخلاف بعضی دولت‌ها خط قرمزی برای مدیران و اعضای کابینه خود قائل نیست و عملکرد آن‌ها ملاک کار است. نکته‌ قابل ذکر این است که دولت در کنار اعمال این تغییرات و اصلاحات، دلایل آن را نیز به صورت شفاف بیان کند تا مردم در جریان جزئیات کار قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در سال انتخابات مجلس قرار داریم و عده‌ای برای کسب رای مردم و کرسی مجلس به دنبال زیر سوال بردن عملکرد دولت هستند، دولت سیزدهم باید مراقب باشد تا بهانه دست این قبیل افراد ندهد و یکی از اقدامات در این زمینه شفافیت در مورد تغییرات ایجادشده در کابینه است.

منبع: فارس

480877