«کرید ۳» به شبکه خانگی آمد

فیلم «کرید 3» با دوبله اختصاصی در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.
تصویر «کرید ۳» به شبکه خانگی آمد

به گزارش سایت خبری پرسون، تازه‌ترین فیلم از مجموعه موفق «کرید» با دوبله اختصاصی توسط پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به سینمای روز جهان قرار گرفت.

مجموعه «کرید» در مورد زندگی آدونیس کرید، پسر آپولو کرید، است. آپولو در قسمت‌های اول و دوم مجموعه فیلم‌های محبوب «راکی» رقیب راکی بالبوآ بود اما در قسمت سوم به متحد و مربی راکی تبدیل شد تا این‌که در «راکی 4» در مبارزه با ایوان دراگو، بوکسور غول‌پیکر اهل شوروی سابق، کشته شد.

بعد از موفقیت قسمت‌های اول و دوم «کرید»، حالا قسمت سوم این مجموعه نیز با موفقیت روبه‌رو شده است.

در «کرید 3»، آدونیس پیشرفت چشمگیری در زندگی حرفه‌ای و خانوادگی می‌کند اما وقتی یکی از دوستان دوران کودکی‌اش و قهرمان سابق بوکس در مقابلش قرار می‌گیرد، رویارویی آنها چیزی بیش از یک مبارزه است.

مایکل بی. جوردن که در دو فیلم قبلی این مجموعه نقش آدونیس را بازی کرده بود این‌بار، علاوه بر تکرار نقش خود، به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده هم در تولید «کرید 3» مشارکت کرده است. این اولین تجربه کارگردانی مایکل بی. جوردن در عرصه فیلم‌های بلند داستانی محسوب می‌شود. تسا تامپسون، سلنیس لیوا و وود هریس از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در «کرید 3» حضور یافته‌اند.

درحالی‌که حضور سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ در قسمت‌های اول و دوم «کرید» از جذابیت‌های این آثار بود و استالونه حتی برای بازی در قسمت اول «کرید» نامزد جایزه اسکار و برنده جایزه گلدن‌گلوب بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد، در «کرید 3» خبری از راکی و استالونه نیست. هر چند استالونه به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان «کرید 3» در تولید این فیلم ایفای نقش کرده است.

«کرید 3» که با بودجه‌ای 75 میلیون دلاری ساخته شده است به فروشی بالغ بر 267 میلیون دلار در سطح جهان دست یافت تا به یکی از فیلم‌های موفق سال 2023 تا امروز تبدیل شود.

منبع: برنا

480794