عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از فرامرز صدیقی

سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از استاد فرامرز صدیقی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان عیادت کرد.
تصویر عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از فرامرز صدیقی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی پس از کسب اطلاع از بستری شدن استاد فرامرز صدیقی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون، به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیمارستان محل بستری این هنرمند رفت و در گفتگو با همراهان او در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در حاشیه عیادت از فرامرز صدیقی، هدف از حضور در بیمارستان را علاوه بر احوالپرسی، تاکیدی بر حضور و همراهی این صندوق در کنار هنرمندان کشور در همه ایام به ویژه دوران بستری و درمان در بیمارستان عنوان کرد.

پوراحمدی در ادامه همچنین توجه ویژه به سلامتی جسم و جان، بهبودی وضعیت درمانی تمامی اعضاء به خصوص پیشکسوتان عرصه فرهنگ، هنرو رسانه را از مهمترین وظایف ذاتی و رسالت خطیر این صندوق برشمرد که با جدیت دنبال شده و از این پس نیز پیگیری و عمل خواهد کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به نیاز روند درمانی این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، تأکید کرد: صندوق اعتباری هنر تلاش خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای ادامه زندگی وی پس از ترخیص از بیمارستان را در محیطی مناسب فراهم کند.

پوراحمدی در عین حال تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر خود را حامی و همراه همیشگی اعضای این صندوق بخصوص اساتید نامدار و پیشکسوت عرصه های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه می داند.

مدیرعامل صندوق اعتباری ابراز امیدواری کرد تا وضعیت درمانی و جسمی استاد فرامرز صدیقی رو بهبودی کامل رفته و هرچه سریعتر با ترخیص از بیمارستان به آغوش گرم جامعه هنری و خانواده بازگردد.

فرامرز صدیقی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و هیئت همراه برای عیادت از وی، از بذل محبت و نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و ضمن ارائه توضیحاتی درباره روند درمانی خود از حمایت، پیگیری و حضور مستمر مسئولان صندوق اعتباری هنر نیز قدردانی کرد.

فرامرز صدیقی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر کشور در سال ۱۳۲۸ در شهر سقز واقع در استان کردستان به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۴۷ آغاز کرد.

خاک و آتش، پسر آدم، دختر حوا، قدمگاه، مارال، هزاران زن مثل من، عشق کافی نیست، اسکادران عشق، پاییز بلند، طعمه (نویسنده و کارگردان)، دادستان، دلشدگان، آخرین پرواز، دندان مار، زمان ازدست‌رفته از جمله آثار سینمایی و تلویزیونی فرامرز صدیقی ست که در آنها ایفای نقش کرده است.

این هنرمند پیشکسوت در سال ۱۳۷۰ برنده سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد برای فیلم دادستان در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

فرامرز صدیقی چند روزی ست به علت مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

480425