طراحی مدال حجاب برای نخستین بار در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به طراحی مدال حجاب در این استان گفت: مدال حجاب به مادران شهدای این استان اهدا می‌شود.
تصویر طراحی مدال حجاب برای نخستین بار در لرستان

به گزارش سایت خبری پرسون، سید آرش قیاسیان شامگاه یکشنبه در دیدار با دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر لرستان به حمایت از برنامه‌های ورزشی برای جذب جوانان به ورزش تأکید کرد و اظهار داشت: امیدآفرینی در قشر جوانان و ورزشکاران از اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه طراحی مدال حجاب لرستان برای نخستین بار در سطح کشور اجرایی شده است، افزود: این مدال به قهرمانان باحجابی که در سطح مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی شرکت می‌کنند اهدا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تأکید به رعایت شئونات اسلامی در مسابقات ورزشی این استان عنوان کرد: مدال حجاب طی مراسمی به مادران شهدا و خانواده‌های شهدا تقدیم شده است.

وی بیان کرد: مدیران و کارکنان اداره ورزش و جوانان لرستان با تشکل‌های مردمی و مطالبه‌گری ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر همکاری لازم را داشته باشند.

قیاسیان با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی لرستان شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر را در زمان مقرر تشکیل دهند، گفت: ناظران اداره‌کل ورزش و جوانان بازرسی از باشگاه‌های ورزشی این استان را با نظارت بیشتری انجام می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با تأکید به اینکه توجیه‌های لازم برای هیئت‌های ورزشی قبل از برگزاری مسابقات ورزشی استانی و کشوری انجام شود، ابراز کرد: همایشی در راستای تبیین عفاف و حجاب با حضور این هئیت‌ها برگزار شود.

حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: امر به‌ معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای الهی است که زمان و مکان نمی‌شناسد و باید در هر شرایطی فریضه احیای شعائر الهی در جامعه اجرایی شود.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت و همکاری با آمرین به معروف ناهیان از منکر افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی لازم است برای تبیین عفاف و حجاب تلاش کنند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به برنامه‌های این ستاد عنوان کرد: اولویت ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر اجرای دقیق قوانین و مقابله با ترک فعل‌ و منکر در جامعه است.

منبع: تسنیم

480228

مطالب مرتبط