اعتراض ۳۰۰ هزار معلم به طرح رتبه‌بندی/ رئیس‌جمهور مشکلات معلمان را پیگیری می‌کند

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به شکایت ۳۰۰ هزار معلم از رتبه‌بندی‌ها گفت: رئیس‌جمهور مشکلات معلمان را پیگیری می‌کند و مبالغ پرداخت نشده معلمان در حال پرداخت است.
تصویر اعتراض ۳۰۰ هزار معلم به طرح رتبه‌بندی/ رئیس‌جمهور مشکلات معلمان را پیگیری می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، سید محمد حسینی شامگاه جمعه با حضور در جمع معلمان شهرستان پاکدشت پس از شنیدن مشکلات معلمان با تاکید بر انتقال این موضوعات به رئیس‌جمهور و مسئولان مربوطه اظهار داشت: در حال حاضر دولت اهتمام ویژه‌ای به معلمان دارد و دولت تحول محور است. دولت در پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان نیز مشکلاتی داشت اما با تلاش و توجه دولت این مشکلات حل شد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در ادامه گفت: در سفرهای استانی پروژه‌های بزرگ در حال افتتاح است و با اجرای طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری اشتغال آفرینی انجام می‌شود و البته باید در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری شود تا تولید رونق و اشتغال‌زایی شکل بگیرد.

حسینی در ادامه به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و اذعان داشت: طرح رتبه‌بندی معلمان از 8 سال پیش کلید خورده بود و در حال حاضر 300 هزار معلم به رتبه‌بندی‌ها شکایت کردند.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افزود: رئیس‌جمهور پیگیر مشکلات معلمان هستند و مبالغ پرداخت نشده معلمان در حال پرداخت است و جای نگرانی نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: طرح رتبه بندی دارای یک اشکال بود و آن پرداخت نشدن عادلانه حقوق معلمان است و در اجرای طرح رتبه‌بندی اشکالی رخ داده که با بیان دیدگاه‌ها می‌توان آن را اصلاح کرد.

حسینی در پایان به انتخاب وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: وزیر آموزش و پرورش باید در جهت بهبود کیفیت آموزش اقدام کند و باعث رشد سرمایه انسانی به لحاظ علمی شود تا شاهد تحول مثبت در آموزش و پرورش و کم شدن رنج معلمان و ارتقای سطح دانش در جمع دانش آموزان باشیم.

479906

مطالب مرتبط