خبر مهم درباره تبدیل وضعیت استخدامی ۵ هزار نیروی ایثارگر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: خوشبختانه در سال گذشته، تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار نیروی ایثارگر دستگاهاه های ملی و استانی انجام شد؛ همچنین رشد تخصیص و جذب اعتبارات استانی و ایجاد سامانه های مهم آماری در سطح استان تهران محقق شد.
تصویر خبر مهم درباره تبدیل وضعیت استخدامی ۵ هزار نیروی ایثارگر

به گزارش سایت خبری پرسون، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: خوشبختانه در سال گذشته، تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار نیروی ایثارگر دستگاهاه های ملی و استانی انجام شد؛ همچنین رشد تخصیص و جذب اعتبارات استانی و ایجاد سامانه های مهم آماری در سطح استان تهران محقق شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار نیروی ایثارگر دستگاهاه‌های ملی و استانی در سال گذشته خبر داد.

علاءالدین ازوجی در تشریح فعالیت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در سال گذشته و برنامه‌های این سازمان برای سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته برای تأمین اعتبار جبران خسارات وقوع سیل در استان تهران و تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و کسری بودجه دستگاه ها با دشواری روبرو بودیم که با همکاری استاندار محترم و سازمان برنامه بودجه، سال ۱۴۰۱ را با کمترین دغدغه و بدون بروز مشکل برای دستگاه های اجرایی، پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: وضعیت اعتبارات استان سال گذشته نسبت به سال های قبل از ۱۴۰۱ بهتر بود و با اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری امسال نیز شاهد ارتقای سطح تخصیص و جذب اعتبارات نسبت به سالهای گذشته خواهیم بود. در سالی که گذشت تمامی تلاش این سازمان برای دستیابی به اهداف شعار سال و رونق تولید و ایجاد اشتغال بود که منابع استان نیز در این مدار قرار گرفت و در سال پیش‌رو نیز این مسیر ادامه خواهد یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته، تبدیل وضعیت استخدامی پنج هزار نیروی ایثارگر دستگاهاه های ملی و استانی انجام شد؛ همچنین رشد تخصیص و جذب اعتبارات استانی و ایجاد سامانه های مهم آماری در سطح استان تهران محقق شد. در سال ۱۴۰۱ در قالب برگزاری جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران ۱۳۰ موضوع کاربردی به تصویب رسید و تعیین تکلیف حجم زیادی از درخواست های پیمانکاران و مشاوران و انعکاس بروز اخبار فعالیت ها و ایجاد سامانه های ارتباطی در پرتال سازمان، انجام پذیرفت.

ازوجی تاکید کرد: بی تردید وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با نیروی انسانی موجود تناسب ندارد و بر همین اساس انجام اقدامات تحول آفرین و آینده نگرانه برای توسعه و رشد استان تهران نیازمند جذب نیرو از محل طرح شهید زین الدین در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است که امیدواریم محقق شود.

479794