اکران «پوست شیر» در سینما لوتوس

چهارشنبه ۱۶ فروردین قسمت ششم از فصل سوم سریال «پوست شیر» از ساعت ۱۶ در سینما لوتوس اکران خواهد شد.
تصویر اکران «پوست شیر» در سینما لوتوس

به گزارش سایت خبری پرسون، جدیدترین قسمت سریال «پوست شیر» روز چهارشنبه 16 فروردین ساعت 16 در سینما اکران می‌شود. این اتفاق هفته گذشته افتاد و علیرضا کمالی (رضا پروانه) به همراه تهیه‌کننده سریال، در سینما با مردم این سریال را تماشا کرد. استقبالِ مردم از تماشای این سریال در سینما، فضای جذابی را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد.

قرار است این بار علیرضا کمالی را ژیلا شاهی نقش مژگان و برادران محمودی همراهی کنند.

طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده توسط فیلم نت، علیرضا کمالی بازیگر نقش رضا پروانه، ژیلا شاهی بازیگر نقش مژگان، جمشید محمودی کارگردان و یکی از نویسندگان فیلمنامه «پوست شیر» و نوید محمودی تهیه‌کننده «پوست شیر» با حضور در سینما لوتوس در کنار علاقه‌مندان به تماشای قسمت جدید «پوست شیر» خواهند نشست.

علاقه‌مندان به تماشای قسمت ششم فصل سوم «پوست‌شیر» در سالن سینما، می‌توانند هم اکنون با مراجعه به سایت سینماتیکت و ایران‌تیک نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

این دومین نمایش مردمی «پوست شیر» محسوب می‌شود. پیش از این قسمت پنجم از فصل سوم «پوست شیر» چهارشنبه 9 فروردین 1402 در پنج پردیس سینمایی شهر تهران به نمایش درآمده بود.

قسمت ششم از فصل پایانی «پوست شیر» همزمان با اکران در سینما لوتوس به صورت اختصاصی توسط پلتفرم فیلم‌نت عرضه خواهد شد.

پخش فصل سوم و پایانی سریال «پوست شیر» از روز چهارشنبه 10 اسفند1401 در پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده است و تا پایان فروردین 1402 ادامه دارد.

کارگردانی و تهیه‌کنندگی «پوست شیر» به ترتیب برعهده جمشید محمودی و نوید محمودی است. همچنین فیلمنامه این سریال را جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند نوشته است.

«پوست شیر» اولین تجربه کارگردانی جمشید محمودی در شبکه نمایش خانگی است. محمودی پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی همچون «چند مترمکعب عشق» و «شکستن همزمان بیست استخوان» را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده بود.

سریال «پوست شیر» هر هفته چهارشنبه‌ها توسط پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

منبع: تسنیم

479366