واکنش به هنجارشکنی حوالی دریاچه سد دز/ وزارت گردشگری: مسافر شخصی بودند

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با تاکید بر برخورد قانونی با هر گونه تخلف در تورهای گردشگری گفت: اتفاقی که اخیرا از هنجارشکنی برخی گردشگران در حوالی دریاچه سد دز و شهیون دزفول درفضای مجازی و برخی رسانه ها منعکس شده، گروهی از مسافران شخصی بودند و هیچ ارتباطی با تورهای گردشگری ندارند.
تصویر واکنش به هنجارشکنی حوالی دریاچه سد دز/ وزارت گردشگری: مسافر شخصی بودند

به گزارش سایت خبری پرسون، یحیی نقی‌زاده محجوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، با بیان اینکه موضوع هنجارشکنی گروهی از گردشگران حوالی دریاچه سد دز و شهیون دزفول، از طریق بخشداری منطقه پیگیری شد، اظهار داشت: بر اساس بررسی به عمل آمده مشخص شد این مسافران به صورت شخصی به محدوده صعب‌العبوری که حتی خارج از مناطق گردشگری است سفر کرده بودند، با این حال به مسوولان محلی تاکید شده است حتی در صورت مشاهده چنین مواردی به مراجع قانونی اطلاع دهند و هم‌چنین محدودیت‌هایی برای تردد گروه های غیر بومی در چنین مناطقی اعمال شود.

وی تصریح کرد: ما از ابتدای فعالیت ستاد تسهیلات سفرابلاغ کردیم که تورهای گردشگری باید با رعایت کامل موازین قانونی، شرعی و عرفی انجام شود و درصورت بروز هرگونه تخلف و مغایرتی، برخورد قانونی و بدون اغماض صورت خواهد گرفت.

نقی‌زاده محجوب هم‌چنین از مسافران و گردشگران گروهی شخصی درخواست کرد با رعایت شئونات ماه رمضان ضمن احترام به حقوق دیگران، شرایط سفری بی دغدغه و ایمن را برای خود و سایرین فراهم کنند.

478766

مطالب مرتبط