عقب‌نشینی نتانیاهو از اصلاحات قضایی ؟

منابع صهیونیست اعلام کردند درپی از کنترل خارج شدن اوضاع در اراضی اشغالی نخست وزیر این رژیم می خواهد اصلاحات قضایی را تعلیق کند.
تصویر عقب‌نشینی نتانیاهو از اصلاحات قضایی ؟

به گزارش سایت خبری پرسون، نخست وزیر اسرائیل قرار است امروز تعلیق اصلاحات قضایی را پس از اعتراضات گسترده اعلام کند.

به گزارش القدس العربی، رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منبعی در دفتر نتانیاهو اعلام کرد: «نخست وزیر قصد دارد تعلیق اصلاحات قضایی را اعلام کند.» با این وجود تاکنون هیچ بیانیه‌ای از سوی دفتر نخست وزیر این رژیم صادر نشده است.

از سویی کانال ۱۲ صهیونیست‌ها اعلام کرد: نتانیاهو در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی بیانیه‌ای مبنی بر توقف اصلاحات قضایی را صادر خواهد کرد.

این درحالی است که شامگاه یکشنبه پس از خبر برکناری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صدها هزار صهیونیست به خیابان‌ها ریخته و مسیرهای تل‌آویو به قدس را نیز مسدود کردند.

گروه‌های مخالف به سرکردگی «یائیر لاپید» این اقدام نتانیاهو را عبور از خط قرمز دانستند و تأکید کردند که امنیت رژیم صهیونیستی را نباید بازیچه مسائل سیاسی قرار داد.

دانشگاه‌ها و پزشکان و کارگران اعلام کردند که روز دوشنبه دست به اعتصاب عمومی خواهند زد. برخی سران ائتلاف حاکم نیز خواستار عقب‌نشینی از طرح تعدیل قضائی شدند.

معترضان برای اولین بار از موانع اطرف خانه مسکونی بنیامین نتانیاهو عبور کرده‌اند و پلیس برای متفرق کردن آن‌ها از آب‌پاس استفاده کرده است. همزمان گفته شده که مسئولان شهرداری‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کرده‌اند که امروز در برابر خانه نتانیاهو اعتصاب غذا آغاز خواهند کرد.

نشریه هاآرتص رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک مقام بلندپایه در پلیس اعلام کرد که پلیس کنترل اوضاع را در تل‌آویو از دست داده است.

478719