این خبر جنجالی درباره مسی حقیقت دارد؟

خبری جنجالی درباره مسی در رسانه ها پیچیده که سر و صدای بسیاری به راه انداخته است.
تصویر این خبر جنجالی درباره مسی حقیقت دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، به تازگی درباره آینده مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شایعه‌ای منتشر شده است که البته قبول احتمال رخ دادن آن بسیار ضعیف به نظر می‌رسد.

در حالی که آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره آینده لیونل مسی مربوط به احتمال بازگشت او به بارسلونا در فصل آینده بود، اکنون یک شایعه جدید راجع به این موضوع شکل گرفته است؛ پیوستن ستاره آرژانتینی به اینتر!

قرارداد مسی با PSG‌ تا انتهای فصل جاری اعتبار دارد، اما با توجه به ناکامی دوباره PSG برای فتح اروپا و بی‌مهری‌ اخیر هواداران نسبت به او پس از حذف شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، تضمیمی برای فعال شدن بند تمدید یک ساله قرارداد این بازیکن وجود ندارد.

به همین دلیل هم موج جدیدی از شایعه‌سازی و گمانه‌زنی درباره آینده مسی شکل گرفته که بیشترین آنها درباره احتمال بازگشت برترین بازیکن جهان به بارسلونا بوده است، اما اظهارات ماه گذشته خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه اینتر، سبب شکل‌گیری شایعه دیگری هم شده است. زانتی ماه گذشته تأیید کرد که صحبت‌هایی با همکارانش درباره امکان جذب مسی داشته است و اینکه اگر شرایط به گونه‌ای پیش رود که اینتر بتواند مسی را به خدمت بگیرد، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در همین راستا یک خبرنگار اسپانیایی به نام سرخیو گونسالس، روز گذشته (شنبه) در گزارشی مدعی شد از یک منبع موثق شنیده که اینتر در تابستان سال جاری به طور جدی برای جذب مسی تلاش خواهد کرد، البته تنها در صورتی که مسی نخواهد قراردادش را با PSG‌ تمدید کند. این خبرنگار از رابطه دوستانه مسی با زانتی هم به‌عنوان عامل تعیین‌کننده و مهم در بالا رفتن شانس اینتر برای جذب مسی یاد کرده است.

پذیرش ادعای خبرنگار اسپانیایی کمی سخت به نظر می‌رسد که دلیل آن وضعیت مالی حساس باشگاه اینتر در نتیجه بدهی‌های متعدد است.

منبع:تسنیم

478681