گرانفروشی‌ها را فورا به این شماره‌ها گزارش کنید

شماره هایی را در اختیار شما قرار می دهیم که در صورت مشاهده گرانفروشی با آنها تماس برقرار کنید.
تصویر گرانفروشی‌ها را فورا به این شماره‌ها گزارش کنید

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

حجت اله هراتی روز یکشنبه ششم فروردین اظهار کرد: از ابتدای نوروز تا کنون، یک هزار و ۶۰۹ واحد صنفی توسط کارشناسان مورد بازدید قرار گرفته و از میان آنها ۴۸۹ واحد متخلف شناخته شدند.

وی با اشاره با اهداف اجرای طرح ویژه نظارتی در ایام نوروز و ماه رمضان افزود: تنظیم بازار، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به افزایش تقاضا، برخورد قانونی با تخلفات گرانفروشی، احتکار و سودجویی‌های غیر قانونی احتمالی در کوتاه ترین زمان از اهداف مهم این طرح نظارتی است.

هراتی گفت: همچنین نظارت بر روند فرآیندهای تامین و توزیع کالا و خدمات و حمایت از فضای کسب و کار و اصناف متعهد در برابر التهابات کاذب در بازار از دیگر اهداف نظارت بازار به شمار می‌رود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز خاطرنشان کرد: در اجرای طرح نوروزی تاکنون ، ۲۹۳ تیم در دو نوبت صبح و عصر نظارت بر عملکرد بازار را برعهده داشتند.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

478678