شروع مسابقه «سرنخ» از شبکه نسیم

مسابقه «سرنخ» با رویکرد آگاهی‌بخشی به جامعه در قالب حل پرونده‌های پلیس آگاهی، عید نوروز پخش خواهد شد.
تصویر شروع مسابقه «سرنخ» از شبکه نسیم

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه نسیم با ساختاری جدید و کاملاً متفاوت به رخدادهای بعد از وقوع جرم پرداخته و شرکت‌کنندگان در نقش دستیار کارآگاه باید با استفاده از سرنخ‌های پرونده و بازجویی منطقی و درست مظنونین به پاسخ درست آن پرونده دست یابند.

نکته مهم این است که دستیاران کارآگاه نیازی به یافتن سرنخ جدید ندارند و چالش اصلی مسابقه سرنخ در چگونگی استفاده شرکت‌کنندگان از سرنخ‌ها در اتاق بازجویی از متهمان است. چرا که مظنونین هر پرونده به صورت برخط، تحت هدایت و راهبری گروه کارگردانی است که بر اساس گفتار و رفتار شرکت‌کنندگان واکنش نشان داده و می‌تواند آن‌ها را در مسیر درست یا گمراه‌کننده ببرد.

نحوه بازجویی از مظنونین، رفتار و گفتار شرکت‌کنندگان و حدسیات آنان در هر مرحله از مسابقه دارای امتیازی خاصی است که در انتها برنده هر قسمت را مشخص می‌کند.

این اولین بار است که یک مسابقه تلویزیونی براساس بداهه‌پردازی بازیگران در نقش مظنون پیش می‌رود. چراکه جزئیات جدید پرونده می‌تواند برای کارآگاه و دستیارانش راهگشا باشد.

مسابقه «سرنخ» بخشی کوچکی از چالش ذهنی و مطقی‌ای که کارآگاهان پلیس آگاهی با آن روبرو هستند را به نمایش خواهد گذاشت و مخاطبان را با سناریوسازی‌های جنایی و جذاب همراه خواهد کرد.

«سرنخ» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آریا طاهری که پیشتر سابقه اجرای مسابقه «هوش برتر» در شبکه نسیم را نیز داشته است تولید می‌شود و بازیگر نقش کارآگاه در این برنامه برعهده محمدرضا رهبری است.

«سرنخ» با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا و شبکه نسیم در حال تولید است و پخش آن نوروز آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم

467945