«ماهِ ماه» در شبکه سلامت

«ماهِ ماه» ویژه برنامه افطار شبکه سلامت شد.

تصویر «ماهِ ماه» در شبکه سلامت

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه ماهِ ماه ویژه افطار شبکه سلامت سیما، از سوم فروردین هر روز، ساعت ۱۷:۳۰ با اجرای اسماعیل باستانی و همراهی عبدالجبار کاکایی، فرهاد قائمیان، حسین علیشاپور و خوانندگان جوان موسیقی ایرانی، روی آنتن شبکه سلامت خواهد رفت.

ویژه ‌برنامه ماهِ ماه در فصل سوم خود با قالبی جدید و رویکردی تازه میزبان اهالی جامعه پزشکی، شاعران و نویسندگان و جمعی از خانواده‌ی موسیقی ایرانی خواهد بود.

ماه ماه قهرمانانی دارد از جنس مردم. مردمی که هرکدامشان راوی امید و زندگی‌اند. مردمی که در سایه‌ی الطاف بی‌پایان خداوند، از پس هر لحظه‌ سخت، راهی تازه را برای رسیدن می‌سازند. مردمی از جنس پزشکان و کادر بهداشت و درمان کشور، که روایتگر این داستان ها هستند. داستان‌هایی از جنس خود مردم. داستان‌هایی که در قالب نیایش، حکایت، شعر و ترانه و آواز و … پیش چشمانتان به گوشتان خواهد رسید.

در برنامه ماه ماه علاوه بر حضور مهمانان مختلف علمی و ادبی، نیایش خوانی‌های فرهاد قائمیان و شرح حکایت‌های کوتاه از زبان عبدالجبار کاکایی، حسین علیشاپور خواننده برجسته‌ موسیقی ایرانی هم با همراهی جمعی از خوانندگان و نوازندگان نسل جوان و تازه نفس موسیقی به اجرای قطعات مختلفی خواهند پرداخت.

ماهِ ماه در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۱۷.۳۰ از شبکه سلامت سیما به صورت زنده پخش می شود.

467938