تجاوز جنسی در آکادمی‌های نظامی آمریکا رکورد زد!

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) آماری تکان دهنده از میزان تجاوز جنسی در آکادمی‌های نظامی آمریکا منتشر کرد.
تصویر تجاوز جنسی در آکادمی‌های نظامی آمریکا رکورد زد!

به گزارش سایت خبری پرسون،نتایج تازه‌ترین گزارش پنتاگون نشان می‌دهد جرایم جنسی در آکادمی‌های نظامی آمریکا در سال ۲۰۲۲، به رکورد بی‌سابقه‌ای رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد جرایم جنسی در آکادمی های نظامی آمریکا در سال 2022، به رکورد بی سابقه ای رسیده است.

براساس این گزارش، 206 مورد جرایم جنسی در آکادمی های دریایی، هوایی و نظامی در سال آموزشی 2022-2021 ، گزارش شد در حالی که این رقم در سال آموزشی 2021-2020 ، 45 مورد بوده است که این رکورد بی سابقه ای محسوب می شود.

همچنین در این گزارش مشخص شد که 63 درصد از زنان و 20 درصد از مردان مشغول به تحصیل در سه آکادمی، شکلی از تجاوز جنسی را در سال گذشته تحصیلی خود تجربه کرده اند که در مجموع شامل بیش از 12 هزار نفر می شود.

این در حالی است که در سال آموزشی 2018-2017 ، 50 درصد زنان و 16 درصد مردان از این موضوع شکایت کرده بودند.

در حالی که هر آکادمی طرح های جامعی را برای حل این معضل در نظر گرفته اما پنتاگون خواستار به کار گیری طرح های گسترده تر و سیاست های جدیدتری برای پرداختن به این موضوع در سال جاری آموزشی شده است.

براساس برآوردهای وزارت دفاع، پنتاگون عوامل متعددی را در بروز این بحران دخیل می داند اما بزرگترین و اصلی ترین عامل بروز این وقایع، مصرف الکل و نوشیدنی های الکلی است به طوری که 60 درصد از موارد بروز جرایم جنسی، پس از مصرف نوشیدنی های الکلی رخ داده است.

براساس گزارش پنتاگون، بیشترین میزان این نوع جرایم در آکادمی نیروی دریایی در آناپولیس، رخ داده است این آکادمی در جنوب شهر آناپولیس و در نزدیکی آن چند کلوب شبانه واقع شده است. در این آکادمی بیش از 23 درصد زنان و حدود 5 درصد مردان مشغول به تحصیل، از بروز این اتفاق خبر دادند.

وضعیت در آکادمی نیروی هوایی در کلورادو به همین ترتیب است، حدود 22 درصد از زنان و 4 درصد از مردان، از این موضوع شکایت کرده اند.

در آکادمی نظامی نیویورک نیز وضع به همین شکل است. 16.5 درصد از زنان و 3.5 درصد از مردان در این آکادمی از این اتفاق خبر دادند.

در مجموع 21 درصد از زنان تمام آکادمی ها و حدود 4 درصد از مردان تمام آکادمی ها، شکلی از جرم جنسی را تجربه کرده اما در سال گذشته تنها 155 نفر از این افراد وقوع جرم جنسی علیه خود را به پنتاگون گزارش داده اند.

منبع:تسنیم

466950