دهه هشتادی‌ها در خیابان با دشمن مبارزه کردند

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: در ماه‌های اخیر دشمن یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار راه انداخت، ولی ما موفق شدیم فرهنگ شهادت را ترویج دهیم و جوانانمان حاضرند جان خود را در راه انقلاب و کشور فدا کنند.
تصویر دهه هشتادی‌ها در خیابان با دشمن مبارزه کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در چهارمین یادواره سرداران و ۱۳۲۰ شهید یگان‌های ویژه فراجا که صبح امروز در مقر مرکزی یگان‌های ویژه برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و به خصوص شهدای یگان‌های ویژه و انتظامی، گفت: هدف ما از برگزاری این همایش ایجاد جریان فرهنگی در سطح کشور است و ما به عنوان سفیران شهدا این رسالت را بر دوش داریم که فرهنگ شهادت را در زندگی و محل کارمان زنده و جاری نگه داریم.

وی با اشاره به جنس تهدیدات و اقدامات دشمن علیه کشورمان گفت: در گذشته جنس و نوع تهدید دشمنان علیه ایران فقط از نوع تهدید نظامی بود و همینطور هم شد که تمرکزشان را بر جنگ تحمیلی هشت ساله قرار دادند. البته در این جنگ ما پیروز شدیم و وقتی دشمن دید که شکست خورده و سازمان ملل هم عراق را به عنوان متجاوز اعلام کرد، به دنبال تغییر استراتژی در این جنگ رفتند.

وی ادامه داد: حالا بعد از دوران دفاع مقدس فراز دیگری از انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و در واقع دشمن وقتی دید در جبهه نظامی کاری از دستش پیش نمی‌آید، به مباحث قومی، گروهی، قبیله‌ای، فرهنگی و ... وارد شد. آنها تصور می‌کردند که می‌توانند با این مباحث و اختلاف افکنی‌ها مردم را از رهبری، نظام و انقلاب جدا کنند.

کرمی ادامه داد: در ماه‌های اخیر هم دشمن با همین حربه اهداف خود را پیش برد و یک جنگ ترکیبی تمام عیار به راه انداخت. اما باز هم علی‌رغم تمام فتنه‌های مادی، اقتصادی و نظامی دشمن، ما موفق شدیم فرهنگ شهادت را ترویج دهیم و جوانان‌مان حاضرند جان خود را در راه انقلاب و کشور فدا کنند.

به گفته فرمانده یگان‌های ویژه، همان ایثارگران که کار فرهنگی انجام دادند پیامشان را به دهه هشتادی‌ها منتقل کردند و این جوانان در جبهه مقاومت چنان درسی به آمریکایی‌ها و دشمنان دادند که هیچگاه فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی کشتی‌های ما در سواحل برزیل لنگر می‌اندازند لرزه بر اندام آمریکایی‌ها می‌افتد، گفت: وقتی دشمن جنگ ترکیبی را طی ماه‌های ماه گذشته در ایران آغاز کرد این دهه هشتادی‌ها بودند که در خیابان با دشمن مبارزه کردند. کومله، سلطنت‌طلب، منافق و دموکرات‌هایی که اصلا همدیگر را قبول ندارند در این جنگ ترکیبی به کمک ضدانقلاب‌ها و شرورهای داخل کشور آمده و نقش آفرینی کردند، اما نتوانستند کاری کنند چراکه روحیه شهادت طلبی در کشور هنوز زنده است.

466881