به گزارش سایت خبری پرسون، مدیریت عامل و مدیران ستادی شرکت از شعبه اهواز بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات صورت پذیرفت، مدیریت عامل از همکاری و مشارکت دلسوزانه به عنوان راهکاری نتیجه بخش و همیارانه یاد کرد.
مظلومی در ادامه بر «بررسی و رفع معایب موجود برای رسیدن به بهبود مستمر در سازمان امری انکار ناپذیر است» و نیز «موفقیت یک شرکت بیمه ای، مرهون گفتمان مناسب با کارگزاران و شبکه فروش است» تأکید کرد.
در این بازدید که به اشتراک گذاری ایده های کاربردی برای خدمت رسانی هرچه بیشتر بیمه تعاون با تأکید بر شعبه اهواز منجر شد، مدیران فنی و ستادی بیمه تعاون از جمله سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ المان ورقائی، سرپرست فناوری اطلاعات؛ مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه های اتومبیل؛ حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی؛ محمدصالح چیتگران، مدیر امور حقوقی؛ مسلم اسدی، مدیر امور مالی؛ راشد رستمیان، رئیس اداره بازرسی؛ رزا سعیدی، مدیر بیمه های درمان و سهیلا شرفی، مدیر بیمه های باربری، کشتی و هواپیما نیز حضور داشته و به هم افزایی هرچه بیشتر کمک کردند.
گفتنی است مظلومی بر ارتقای سطح کیفی و فنی نمایندگان از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای فضای آنلاین برای سیاست گذاری هرچه مطلوب تر تأکید کرد.
شایان توجه است که از خرداد 1400، حسین بارافکن به عنوان مدیر شعبه اهواز شرکت بیمه تعاون مشغول فعالیت بوده و در سال 1401 نیز این شعبه برای کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش خود دوره های گوناگونی برای رشته های «بیمه های زندگی»، «باربری، کشتی و هواپیما» و «اتومبیل» و نیز دوره های تقویت مهارت فروش را برگزار کرده است.