انواع مدل های تیشرت بچه گانه 1402

لباس نو، جلوه‌ای نو و انرژی تازه! اگر به دنبال خرید تیشرت برای فرزند خود هستید، بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید.
تصویر انواع مدل های تیشرت بچه گانه 1402

به گزارش سایت خبری پرسون، انواع مدل‌ها با طرح و رنگ‌هایی جذاب که انتخاب را سخت می‌کنند. امّا ما سعی کرده ایم تا به معرفی مدل‌های تیشرت بچه گانه بپردازیم و نکاتی ریز در هنگام خرید را برایتان بیان کنیم. از کجا تیشرت را تهیه کنیم؟ نگران نباشید، این مورد را نیز به شما خواهیم گفت!

مدل‌های تیشرت بچه گانه

لباس نو، جلوه‌ای نو و انرژی تازه! اگر به دنبال خرید تیشرت برای فرزند خود هستید، بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید. انواع مدل‌ها با طرح و رنگ‌هایی جذاب که انتخاب را سخت می‌کنند. امّا ما سعی کرده ایم تا به معرفی مدل‌های تیشرت بچه گانه بپردازیم و نکاتی ریز در هنگام خرید را برایتان بیان کنیم. از کجا تیشرت را تهیه کنیم؟ نگران نباشید، این مورد را نیز به شما خواهیم گفت!

برای خرید تیشرت بچه گانه با بهترین قیمت به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

انواع تیشرت بچه گانه

تی شرت‌ها لازمه هر کمد لباسی هستند. چرا که پوشیدن‌ آن‌ها راحت است، در عین حال شیک‌ترین و همه کاره‌ترین لباس به حساب‌ می‌آیند. به راحتی با دیگر لباس‌ها هماهنگ‌ می‌شوند و تیپی جدید برایتان‌ می‌سازند. انواع تیشرت بچه گانه در بازار وجود دارد که می‌توان ساعت‌ها به دنبال مدل دلخواه گشت، در حالی که خرید آنلاین این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان، بیشترین محصولات را مشاهده کرده و مدل دلخواه خود را خریداری کنید. اگر دوست دارید با اسامی و انواع تیشرت‌ها آشنا شوید، با ما همراه شوید.

مدل‌های تیشرت بچه گانه

انواع تیشرت بچه گانه بر حسب نوع برش و سبک تقسیم بندی‌ می‌شوند. اسامی به کار رفته برای هر تقسیم بندی در مدل‌های تیشرت بچه گانه مشابه با مدل‌های بزرگسالان است. امّا دقت داشته باشید برخی برش‌ها برای کودکان مناسب نخواهد بود. رنگ‌های شاد و الگو‌های فانتزی از نماد‌های اصلی تیشرت بچه گانه است و انتخاب آن به سلیقه شما وابسته خواهد بود.

20230216143604.original.jpeg

  • تیشرت پولو

انعطاف پذیر، مناسب مراسم رسمی

  • تیشرت نیم آستین

بهترین نوع آستین کوتاه که می‌توان با یک کت در مجالس از آن استفاده نمود. ترکیب آن با شلوار جین، تیپی روزمره را به راحتی ایجاد می‌کند.

  • تی شرت یقه 7

مناسب برای همه فصل‌ها که به خوبی با ژاکت و پالتو می‌توان ترکیب نمود.

  • تی شرت هنلی

از مدل‌های تیشرت پسرانه جدید است که با ترکیب لباس روزمره و پولو شرت به وجود آمده. گزینه‌های زیادی از آن وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم نمونه‌های آن را در فروشگاه نی نی لوس برای کودک خود مشاهده نمایید.

  • تیشرت یقه اسکوپ

تن خوری راحت و ساده دارد و برای هر سایزی می‌تواند مناسب باشد.

  • تی شرت‌های آستین بلند

حتی برای تابستان هم می‌تواند مناسب باشد، به خصوص در مناطقی که آفتاب شدید است، پوست را از آفتاب سوختگی نجات می‌دهد.

مدل تیشرت پسرانه

پیراهن‌های آستین بلند بدون در نظر گرفتن فصل بهترین مدل تیشرت پسرانه هستند. پیراهن‌های پولو با کلاس‌تر و در عین دوام، حس مد را به خوبی نشان می‌دهند. پیراهن‌های یقه دار، کودک را گرم نگه‌ می‌دارند و در مناطقی با آب و هوای سردتر، کاربردی‌تر خواهند بود.

در مدل تیشرت پسرانه، هنلی به نظر رسمی‌ می‌رسد، همین موضوع باعث شده تا منحصر به فرد باشد، امّا هنلی غیر رسمی است! معمولا با دکمه تزئین‌ می‌شوند و طرح‌های جذابی دارند. ست کردن‌ آن‌ها با انواع شلوارک و شلوار به خوبی امکان پذیر خواهد بود. برای نمونه به محصول تیشرت شلوارک آدمک فروشگاه نی نی لوس نگاهی بیندازید. این ست برای کودکان 9 ماه تا 4 سال است و می‌تواند با یک کلاه یا ژاکت به خوبی ترکیب شود.

تیشرت یقه 7 برای پسران برای پوشیدن در زیر یا روی لباسی دیگر مناسب خواهد بود. مدل‌های راه راه در این مدل محبوبیت زیادی دارند و با شلوارک، شلوار و زیر پیراهنی به خوبی ست‌ می‌شوند. در طراحی برخی از‌ آن‌ها ظرافت و جذابیت بصری بیشتری به کار رفته است. این نوع تیشرت برای پسران کوتاه قد مناسب خواهد بود؛ چرا که کمک می‌کند به نظر برسد قد بلندتری دارند.

انواع تیشرت بچه گانه

تیشرت پسرانه اسپرت

برای پسرانی که به ورزش علاقمند هستند و اغلب وقت خود را به دویدن یا هر ورزشی‌ می‌پردازند، انتخابی مناسب است. پیراهن‌های اسپرت طرح‌های بیشتری داشته و دوخت و دکمه‌های سبک خود را دارد. از موادی تهیه‌ می‌شوند که وزن کمتری داشته باشند و مانع حرکت نشوند. تیشرت پسرانه اسپرت بادوام و قابل تنفس را می‌توانید در فروشگاه نی نی لوس بیابید. مدل‌های اسپرت را می‌توان با یک هودی و شلوار جین تکمیل نمود و ظاهری آراسته ساخت.

طرح‌های برند‌های مختلف در این دسته قرار‌ می‌گیرند. معمولا برندها طرحی ساده که لوگوی‌ آن‌ها را نمایش می‌دهد انتخاب می‌کنند. این در حالی است که کیفیت پارچه و طول عمر به کار رفته در محصول نسبت به دیگر محصولات بالاتر خواهد بود. با این وجود قیمت نباید تعیین کننده کیفیت باشد و گاهی انتخاب یک لباس ساده برای بازی و رنگ آمیزی کودکان مناسب‌تر خواهد بود. حال اگر همین لباس طرح زیبای و کیفیت خوبی هم داشته باشد که چه بهتر، به عنوان یک والد بهترین را برای کودک خود انتخاب کرده اید. در انتخاب تیشرت پسرانه اسپرت، سلیقه خود را به کار گیرید و آنچه برای کودک خود‌ می‌پسندید، خریداری کنید.

انواع تیشرت بچه گانه

تیشرت دخترانه

تیشرت‌های یقه دار، شیک و جذاب هستند. این نوع از تیشرت دخترانه، هم برای محیط‌های رسمی و هم برای تفریح و استفاده روزمره مناسب هستند. ترکیب‌ آن‌ها هم با دامن و هم با شلوار زیبا خواهد بود. برای مثال، تیشرت جودن استایل در دسته بندی تیشرت‌های فروشگاه نی نی لوس را با دامن چهارخونه یا جین به راحتی ترکیب کنید و ظاهری شیک و آراسته برای کودک خود ایجاد نمایید. حتی می‌توان تیپ خود و دخترتان را مشابه هم ست کرده و نشان دهید چقدر صمیمی هستید!

تیشرت کراپ گره‌ای مناسب روزهای گرم تابستان است. با شلوار جین یا دامن و یک کفش ورزشی به خوبی ترکیب می‌شود. برای تکمیل کردن ظاهر، موهای دخترتان را باز بگذارید و یک کیف دوست داشتنی برایش تهیه کنید. اگر سن دخترتان از 3 سال بیشتر است، یک عینک آفتابی نیز برایش انتخاب نمایید.

تیشرت دخترانه یقه گرد

این نوع تی شرت بیشتر از مدل‌های دیگر تولید می‌شود و رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی از آن وجود دارد. برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و تن خوری ایده آل خواهد داشت. در روزهای گرم قابل استفاده خواهد بود و در زمستان می‌توان همراه با یک کت آن را پوشید.

تیشرت دخترانه یقه 7

نوع یقه 7 به صورت نیم آستین یا آستین بلند تهیه می‌شود. بسیار شیک است و ظاهری دلپذیر‌ می‌سازد. انتخاب یک تی شرت یقه 7 سفید برای هوای مرطوب، مناسب خواهد بود.

خرید تیشرت بچه گانه

تی شرت هنلی برای دختران

در مورد این دست از تیشرت‌ها در بخش‌های بالا صحبت کردیم. از مدل تیشرت پسرانه بچگانه است که در بخش دخترانه هم دیده می‌شود؛ در عین حال که غیر رسمی است، برای مجالس نیز قابل استفاده خواهد بود. می‌توان با یک کفش شیک و دامن Gucci آن را ست نمود و دختر شما آماده مهمانی است!

برای ست کردن انواع تیشرت ها با شلوارک های جذاب به صفحه خرید شلوارک بچه گانه مراجعه نمایید.

تیشرت نوجوان پسرانه

جالب است بدانید فروشگاه نی نی لوس تنها مخصوص کودکان نیست و لباس‌های زیبا و جذابی برای نوجوانان هم دارد. حتی می‌توانید تیشرت مردانه جدید 1402را در این سایت مشاهده نمایید. انواع مدل‌های پولو شرت و روزمره را با جین و کلاه ترکیب کنید. مدل یقه گرد با تن خوری آزاد مناسب مدرسه نیز خواهد بود و در زنگ ورزش نیز آزادی کافی را برای حرکت نوجوان شما فراهم خواهد کرد. برای استفاده روزمره این نوع تیشرت را با یک کت جین و شلوار جین ترکیب کنید. حتی ترکیب آن با یک شلوار پارچه‌ای خاکی می‌تواند ظاهری شیک و مرتب را برای محیط‌های رسمی‌تر ایجاد نماید. برای خرید لباس کودک به سایت نی نی لوس مراجعه نمایید.

466282