جزییاتی از اجرای طرح «کتابخانه‌گردی» در سراسر کشور

طرح «کتابخانه‌گردی» همزمان با نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی دو روز در شماری از کتابخانه‌های مرکزی، کتابخانه‌های اصلی شهرستان‌ها و کتابخانه‌های دارای خدمات شاخص با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی برگزار می‌شود.
تصویر جزییاتی از اجرای طرح «کتابخانه‌گردی» در سراسر کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در آستانه روز هفدهم اسفندماه و فرارسیدن نوزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتابخانه‌گردی با دعوت از نهادها، سازمان‌ها و اقشار مختلف مردم و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه در شماری از کتابخانه‌های مرکزی، کتابخانه‌های اصلی شهرستان‌ها و کتابخانه‌های دارای خدمات شاخص در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های طرح کتابخانه‌گردی در اسفندماه ۱۴۰۱ با همکاری ادارات‌کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی، آستان قدرس رضوی و شهرداری‌ها برگزار خواهد شد.

افتتاح و بازگشایی کتابخانه‌ها، اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، برگزاری نشست مطالبه‌گری فرهنگی، برپایی نمایشگاه صنایع فرهنگی و کسب‌وکارهای محلی، اجرا و همخوانی سرود با موضوع کتاب و... بخشی از برنامه‌های درنظرگرفته شده برای ایام سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.

466036