واکنش انسیه خزعلی به مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به مسمومیت سریالی دانش آموزان واکنش نشان داد و گفت: دشمن داعش پرور تحصیلات دختران و پیشرفت آنان در جمهوری اسلامی را تاب نمی آورد.
تصویر واکنش انسیه خزعلی به مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز

به گزارش سایت خبری پرسون، انسیه خزعلی در حساب توییتر خود در واکنش به مسمومیت سریالی دانش آموزان در مدارس چندین استان کشور، نوشت: از مصوبات مهم دولت مردمی در سفرهای استانی، کاهش بازماندگی از تحصیل ‎دختران با تامین اعتبار برای تحصیل آنان در روستاها و مناطق کمتر برخوردار و ارتقای سطح آموزش بانوان است.

وی ادامه داد:این همان چیزی است که دشمن داعش پرور نمی پسندد و تحصیلات دختران و پیشرفت آنان درجمهوری اسلامی را تاب نمی آورد.

واکنش انسیه خزعلی به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان

درحالی بالغ بر ۱۰۰ روز از مسمومیت دانش آموزان در مدارس چندین استان کشور می‌گذرد که همچنان علت آن مشخص نیست.

به گفته احمد وحیدی وزیر کشور، در همین راستا جلسه مفصلی با حضور دستگاه‌های ذیربط همچون آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، پدافند غیر عامل، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و استاندارانی که این موضوع در آن استان‌ها رخ داده بود، برگزار و موضوع مورد بررسی قرار گرفته است.

وی روز گذشته اعلام کرد که عوامل اطلاعاتی در حال بررسی هستند اما با توجه به بررسی‌هایی که تا کنون در مکان‌هایی که این اتفاق افتاده انجام شده، عامل خاصی همچون ماده خاصی که این موضوع آثار ناشی از آن ماده باشد مشاهده نشده و گزارش خاصی که برای مثال نشان دهنده ماده سمی که حادثه ناشی از آن بوده باشد نیز نداشته‌ایم.

وزیر کشور همچنین گفت دستگاه اطلاعاتی موضوع را دنبال می‌کند. اگر فردی از سر ماجراجویی و یا عواملی در این خصوص وجود داشته باشند، دستگیری انجام می‌شود اما چنین سرنخی تا حالا نداشته‌ایم.

465592