افزایش ۲ برابری اعتبارات نفت و گاز استان فارس

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی از افزایش دو برابری اعتبارات سهم سه درصد نفت و گاز استان فارس در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد.
تصویر افزایش ۲ برابری اعتبارات نفت و گاز استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدجواد عسکری صبح امروز در جمع خبرنگاران در این رابطه با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبارات لازم از محل درآمد‌های نفت و گاز به استان فارس افزایش قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: با تلاش نمایندگان فارس سهم فارس از منابع بودجه‌ای که از محل اعتبارات نفت و گاز تامین می‌شد به میزان دوبرابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبار در اختیار تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت، افزود: با افزایش اعتبار 11 هزار میلیاردی سهم نفت و گاز از بودجه ملی به میزان 20 هزار میلیارد امید به تحول و جهش مناسبی در تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح استان فارس داریم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر اینکه اعتبارات دولتی محدود است و باید در تزریق منابع مالی به پروژه‌های مختلف از فرآیند مشارکتی در تامین اعتبار لازم نیز به‌کارگیری شود، بیان کرد: تخصیص اعتبارات باید به گونه‌ای باشد که در تکمیل پروژه‌ها بتوانیم از منابع مختلف درآمدی نیز هزینه کنیم.

465559