فصل ۲ سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us چه زمانی آغاز می‌شود؟

زمان آغاز فصل ۲ سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us توسط پدرو پاسکال فاش شد.
تصویر فصل ۲ سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us چه زمانی آغاز می‌شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، پدرو پاسکال در جدیدترین مصاحبه خودش درباره زمان احتمالی شروع فیلمبرداری فصل ۲ سریال The Last of Us صحبت کرده است.

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) از زمان شروع پخشش در شبکه اچ‌بی‌او به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های حال حاضر دنیای سریال تبدیل شده و صحبت درباره آن بسیار زیاد است.

این سریال بر اساس بازی‌هایی به همین نام است و داستان قاچاقچی‌ای به نام جوئل با بازی پدرو پاسکال و دختری ۱۴ ساله به نام الی با بازی بلا رمزی را در جهانی آخرالزمانی و پر از عفونت قارچی را روایت می‌کند.

اولین فصل از سریال «لست آو آس» توانست به بازی‌ها و داستان آن وفادار باشد و انتظار می‌رود که فصل دوم سریال که احتمالا رویدادهای بازی دوم را به نمایش در خواهد آورد نیز به همان اندازه نسبت به روایت وفاردار بماند.

پدرو پاسکال علاوه بر حضور در فصل اول سریال «لست آو آس»، در سریال مندلورین (The Mandalorian) نیز بازی کرده که سومین فصل از آن به زودی شروع خواهد شد. در مصاحبه‌ای تازه با این بازیگر، از او درباره زمان فیلمبرداری فصل دوم سریال «لست آو آس» سوال شده است.

او نیز در پاسخ به این سوال اظهار داشته که نمی‌تواند اطلاعات زیادی را آشکار کند اما احتمال اینکه شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال «آخرین بازمانده از ما» از سال ۲۰۲۳ میلادی شروع شود، وجود دارد.

منبع:gamefa

465534