حمله بی‌سابقه جمهوری اسلامی به دولت رئیسی

جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود به انتقاد از دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.
تصویر حمله بی‌سابقه جمهوری اسلامی به دولت رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، در این 18 ماه گذشته شما حضرات با یک‌دست‌ترین حاکمیت در طول تاریخ این کشور که در اختیار داشتید و دارید، تمام راه‌هائی که به فکر و ذهن‌تان می‌رسید را رفتید و امتحان کردید ولی اوضاع اقتصادی را آشفته‌تر کرده‌اید.

دوره آزمایش پایان ‌یافته و حالا وقت آنست که به نصایح خیرخواهان گوش کنید و برنامه‌هائی که به شما پیشنهاد شده ولی به آنها بی‌اعتنائی کرده‌اید را عملی نمائید.

تجدید نظر اساسی در مدیران دولتی به ویژه وزرای اقتصادی، تغییر بنیادین در سیاست‌های حکمرانی داخلی به ویژه در انتخابات و حقوق شهروندی، روی آوردن به سیاست تعامل در روابط بین‌الملل به جای سیاست دشمن ‌تراشی و در رأس تمام اینها برخورد مثبت با مذاکرات برجامی با هدف احیاء آن، پیشنهادهای خیرخواهانه‌ای هستند که تاکنون به آنها بی‌اعتنائی کرده‌اید.

نارضایتی عمومی موجود، نتیجه همین بی‌اعتنائی‌هاست و روشن است که چنین وضعیتی قابل استمرار نیست.

برای حل مشکلات کشور و جلوگیری از آسیب دیدن نظام جمهوری اسلامی، شما یا باید به این پیشنهادهای خیرخواهانه عمل کنید و یا کار را به کاردان بسپارید.

این واقعیت را هم بدانید که عمل به این پیشنهادهای خیرخواهانه، نه عقب ‌نشینی از اصول و ارزشهای انقلابی است و نه تسلیم شدن در برابر بیگانگان. با این کار، مردم را از فلاکت نجات می‌دهید و مصونیت نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کنید.

وقتی افرادی متصدی امور کشور می‌شوند و قبل و بعد از پذیرفتن این مسئولیت‌ها وعده می‌دهند که مشکلات اقتصادی کشور را برطرف خواهند کرد و بعد از گذشت یکسال و نیم از تصدی امور و آزمودن انواع و اقسام شیوه‌هائی که در چنته دارند، موفق به عملی ساختن وعده خود نمی‌شوند، باید بپذیرند که در جائی قرار گرفته‌اند که جای آنها نیست.

464401