نتانیاهو باز هم رسوایی به بار آورد

رسوایی جدید خانواده بنیامین نتانیاهو و همسرش در رسانه خبرساز شد.
تصویر نتانیاهو باز هم رسوایی به بار آورد

به گزارش سایت خبری پرسون، منابع عبری زبان از رسوایی مالی جدید خانواده بنیامین نتانیاهو پرده برداشتند.

روزنامه اقتصادی کالکلاسیت در شماره امروز سه شنبه خود فاش کرد، بنیامین نتانیاهو و همسرش سارا درخواستی را برای اختصاص بودجه دولتی برای مصارف شخصی خود تقدیم کمیته مالی (رژیم صهیونیستی) کرده‌اند.

براساس گزارش این رسانه عبری زبان، در جلسه فردا چهارشنبه کمیته قرار است به درخواست بنیامین نتانیاهو و همسرش سارا نتانیاهو برای تامین هزینه‌های زندگی به مبلغ 80 هزار شیکل (بیش از 22 هزار دلار) رسیدگی کنند، این مبلغ قرار است به هزینه‌های شخصی همچون کوتاهی و آرایش مو و صورت سارا نتانیاهو اختصاص یابد.

در درخواست نتانیاهو و همسرش تاکید شده است 45 هزار شیکلی که قبلا برای این کار اختصاص یافته کافی نیست.

دیگر رسانه‌های عبری زبان هم فاش کردند، نتانیاهو و همسرش درخواست کرده‌اند تمام هزینه‌های اقامتگاه‌های شخصی آنها در خیابان غزه و در قیساریه به طور کامل از بودجه اسرائیل تامین شود.

نتانیاهو در واکنش به انتقادات رسانه‌های از این اقدام، آن را جنجال رسانی توصیف کرده و گفت، در مقابل 50 میلیون شیکلی که بنت برای بازسازی اقامتگاه نخست وزیری صرف کرد، درخواست‌های من ناچیز است.

گفتنی است نتانیاهو در حال حاضر سه پرونده مربوط به فساد اقتصادی و سوء استفاده از قدرت در کنار کسب هدایا به شکل نامشروع در دادگاه های رژیم صهیونیستی دارد.

منبع:تسنیم

463981