خبری مهم و خوش برای بازنشستگان کشوری

بازنشستگان کشوری صاحب خانه خواهند شد که جزئیات این خبر را در ادامه می خوانید.
تصویر خبری مهم و خوش برای بازنشستگان کشوری

به گزارش سایت خبری پرسون،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تامین مسکن برای بازنشستگان این صندوق خبر داد.

نعمت‌الله ترکی؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ارتباط با تامین مسکن بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: یکی از بحث‌های مهم و دغدغه‌های این گروه از جامعه موضوع مسکن است که وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن همکاری بسیار خوبی را با صندوق بازنشستگی داشتنه‌اند و بازنشستگان فاقد مسکن در الویت نخست جهت تحویل مسکن قرار دارند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه امضاء شده فی مابین صندوق بازنشستگی کشور با سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در این تفاهم‌نامه افرادی که فاقد مسکن بوده و در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند در الویت واگذاری مسکن هستند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از بازنشستگانی که برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند، درخواست کرد که به هر یک از ادارات صندوق بازنشستگی در هر استان مراجعه کنند و اطلاعات خود را ارائه کنند تا از طریق این تفاهم‌نامه در الویت واگذای مسکن قرار بگیرند.

ترکی تصریح کرد: بنا بر توافق صورت گرفته واحدهای که امسال آماده خواهند شد، براساس الویت به بازنشستگان واگذار خواهد شد و براساس تعهد وزارت راه و شهرسازی نیز در سال آینده در الویت قرار خواهند داشت.

وی گفت: مشارکت در احداث مسکن یکی دیگر از برنامه‌های مدنظر برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری است و در این زمینه انتظار داریم زمین‌های که در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد در اختیار صندوق قرار گرفته شود تا به صورت مشارکتی و تامین هزینه ساخت با تسهیلات بانک‌ها واحدها احداث و در اختیار این گروه از جامعه قرار داده شود.

منبع:تسنیم

463225