اسرائیل دست به دامن کریستیانو رونالدو شد!

وزارت خارجه اسرائیل قصد دارد از ستاره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو برای پیشبرد روند عادی سازی روابط با عربستان کمک بگیرد.

تصویر اسرائیل دست به دامن کریستیانو رونالدو شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، شبکه عبری زبان «کان» فاش کرد: وزارت خارجه اسرائیل قصد دارد از ستاره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو برای پیشبرد روند عادی سازی روابط با عربستان کمک بگیرد.

بنابر گزارش این شبکه رسمی اسرائیل، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند روند عادی سازی روابط رسمی با عربستان را سرعت ببخشد و در این راستا به دنبال بررسی پیشنهادات اولیه برای سوء استفاده از انتقال رونالدو به لیگ عربستان و جذب او برای پیشبرد روند سازش بین تل‌آویو و ریاض است.

این شبکه متذکر شد، رایزنی‌ها در وزارت خارجه اسرائیل مربوط به امکان بهره برداری از وجود رونالدو در ریاض برای آماده سازی افکار عمومی عربستان درخصوص سازش با اسرائیل است.

براساس گزارش این شبکه، امکان دستیابی به توافق سازش بین دو طرف به رونالدو مرتبط نیست.

این شبکه در پایان گزارش خود اشاره کرد، ایده کمک گرفتن از رونالدو در چارچوب پیشنهادات خلاقانه برای پیشبرد روند سازش با عربستان مورد بررسی قرار گرفته است.

درحال حاضر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم صلح و سازش با عربستان را در اولویت خود قرار داده و روز یکشنبه نیز در جدیدترین اظهار نظر خود مدعی شد، سازش بین عربستان و اسرائیل منجر به پایان درگیری فلسطین و اسرائیل می‌شود.

منبع: ایسنا

461446