رابطه شیطانی زن خیانتکار با قتل شوهر پایان یافت

مرد جنایتکار در اعترافاتش گفت: بعد از آشنایی با زنی جوان تصمیم گرفتم شوهرش را از میان بردارم تا راحت‌تر با او در ارتباط باشم.
تصویر رابطه شیطانی زن خیانتکار با قتل شوهر پایان یافت

به گزارش سایت خبری پرسون، عاملان سه پرونده جنایی که با انگیزه‌های متفاوت مرتکب قتل شده بودند در طرح کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند. در یکی از پرونده‌ها، ارتباط شیطانی زن و مردی باعث قتل شوهر زن جوان شد. مردی که در تصادفی عمدی مرتکب قتل شده بود نیز در جریان تحقیقات پلیس دستگیر شد. در آخرین پرونده‌، درگیری دسته‌جمعی زن و مردی در محله حصارک کرج باعث قتل ۲مرد شد که عاملان این درگیری هم بازداشت شدند.

سوت مرگ، همزمان با بازی ایران و ولز

ظهر چهارم آذر امسال اهالی محله در حوالی میدان شهید فهمیده کرج در انتظار سوت داور برای شروع بازی تیم‌ملی ایران و ولز بودند که صدای شلیک دو گلوله آنها را سراسیمه به بیرون از خانه کشاند. آنها وقتی بیرون آمدند با جسد مرد ۴۹ ساله همسایه مواجه شدند که هدف دو گلوله قرار گرفته و جان باخته بود. دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان پلیس به سرپرستی رئیس اداره مبارزه جرایم جنایی در محل حاضر شدند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد بعد از قتل مرد میانسال‌، خودروی برلیانس او هم سرقت شده است. در حالی که به نظر می‌رسید این مرد قربانی سرقت شده اما رفتار همسرش، شیما باعث شک ماموران شد‌. به همین دلیل تحقیقات را روی او متمرکز کردند‌. بررسی تماس‌های این زن‌، کارآگاهان را به مرد جوانی به نام چاووش رساند. چاووش و شیما از مدتی قبل با یکدیگر در ارتباط بودند‌. با کشف این سرنخ‌، دو متهم با دستور بازپرس جنایی کرج بازداشت شدند و سرانجام چاووش سکوت خود را شکست و به قتل اعتراف کرد.

پسر جوان در بازجویی‌ها گفت: « مادرم گاهی برای کار به خانه مقتول می‌رفت و همین باعث آشنایی من و شیما شد. به او وابسته شده بودم اما همسرش سد راه این رابطه بود. روز حادثه با شیما تماس گرفتم و خواستم به دیدنم بیاید که ادعا کرد قصد دارد با شوهرش به جشن عروسی برود. به همین خاطر تصمیم گرفتم مرد میانسال را از میان بردارم تا راحت‌تر با شیما در ارتباط باشم. در اطراف خانه‌شان پرسه زدم تا این‌که آن مرد آمد و مقابل خانه‌شان پارک کرد. کاپوت ماشین را بالا زد و در حال تعمیر بود که با اسلحه به سمتش رفتم. فکر کرد سارق هستم‌، گفت این ماشین خراب است و ارزشی ندارد اما آن را ببر. دو گلوله به او شلیک کردم و برای صحنه‌سازی ماشین را بردم و در محلی خلوت رها کردم.»متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

درگیری دسته‌جمعی مرگبار

تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از سومین پرونده از ۲۶ تیر ماه امسال و با گزارش درگیری دسته‌جمعی در منطقه حصارک کرج آغاز شد. ماموران با حضور در محل درگیری متوجه شدند‌، یک مرد ایرانی و یک تبعه افغانستان با ضربه‌های چاقو مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان جان باختند.عاملان این درگیری که از اتباع افغانستان بودند بعد از قتل از استان فرار کرده بودند. آنها به دلیل یک اختلاف قدیمی و ناتوانی در کنترل خشم با هم درگیر شده و این جنایت را رقم زدند.جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که متهمان در استان‌های کرمان و البرز شناسایی و دستگیر شدند. شش متهم پرونده در تحقیقات قتل را گردن یکدیگر انداخته‌اند که تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان قتل ادامه دارد.

قتل به خاطر یک اشتباه

کارآگاهان پلیس در این طرح توانستند عامل قتل مرد جوانی در شهرستان فردیس البرز را دستگیر کنند. این قتل ۲۲ آبان امسال مقابل یک رستوران معروف در این شهرستان رقم خورد و ماموران با حضور در محل قتل دریافتند، راننده پژو ۲۰۶ پس از درگیری با مردی موتور‌سوار، او را زیر گرفته و باعث مرگش شده است. سرهنگ محمد نادربیگی‌، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: «تحقیقات نشان داد‌، پسر موتور سوار چند دقیقه قبل از قتل با راننده خودروی پژو ۲۰۶ در محل دیگری درگیری لفظی پیدا می‌کند. پسر راننده محل را ترک می‌کند اما جوان موتور‌سوار او را تعقیب می‌کند و مقابل رستورانی پژو را پیدا کرده و ضربه‌ای به خودرو زده و با راننده درگیر می‌شود که راننده پژو او را زیر گرفته و متواری می‌شود.»

وی ادامه داد: « بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد‌ در این پرونده با دو خودروی پژو ۲۰۶ شبیه هم رو‌به‌رو هستیم. راکب موتور در تعقیب پژو اشتباه کرده و با راننده دیگری درگیر شده بود. راننده دو خودرو شناسایی شده که تحقیقات از آنها نیز این موضوع را تایید کرد. عامل جنایت آن شب در کنار خیابان پارک کرده بود که با اعتراض مقتول مواجه و با تصادف باعث مرگش می‌شود. متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.»

منبع: اعتماد آنلاین

460739