رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس

پنجمین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر به پایان رسید

رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: پنجمین جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر با برگزیده شدن نفرات برتر به پایان رسید.
تصویر پنجمین جشنواره  استانی رسانه‌ای ابوذر به پایان رسید

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، ربیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گقت: پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیهشت‌ماه سال جاری برگزار گردیده بود با انتخاب برگزیدگان به کار خود پایان داد.
هادی رضایی ظهر امروز در آیین اختتامیه اظهار داشت: آثار رسیده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه رسانه به عنوان یکی از ارکان هنر باید در به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در صف مطالبه‌گری قرار گیرد، افزود: مردم جمهوری اسلامی را با نظام دوره پهلوی مقایسه نکرده بلکه با شعارهای انقلابی، و اقتصاد را با حوزه خلیج فارس مقایسه کرده در نتیجه رسانه باید مطالبات مردم باشند.
رییس بسیج رسانه استان فارس تصریح کرد: دشمن تمامی سرمایه خود را روی بی اعتمادی مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی گذاشته است و در این راستا دولتمردان باید با عملکرد خود اعتماد را به آحاد جامعه بازگرداند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در ادامه این نشست افزود: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شکل‌ گیری نوعی حاکمیت سیاسی که نسبت به نظام‌های جهان بر مبنای ولایت فقیه بی سابقه است.
احمد پهلوانیان خاطر نشان کرد: نظریه اقتصاد اسلامی، هنر و رسانه اسلامی و تئوری اسلامی باید مبنا قرار گیرد و نیز در حوزه هنر اسلامی شامل هنر سنتی بر اساس مبانی معرفتی شکل گرفته و در این مورد استان فارس پرچمدار هنر خطاطی، نگارگری و کاشی‌کاری است.
مدیر کل صدا وسیمای مرکز فارس اضافه کرد: نمایش و پرده محل رشد این مرز و بوم که مبانی معرفتی هنوز شکل نگرفته است.
پهلوانیان ابراز داشت: جشنواره ابوذروار رسالت خود را بر دوش رسانه قرار داده تا به اهداف هنری، دینی و اسلامی دست یابد.
جانشین فرمانده سپاه فجر در ادامه این جشنواره اظهار داشت: حرکت‌های رو به رشدی در رسانه شاهد هستیم و در جشنواره ابوذر 953 اثر به دبیر خانه ارسال شد که نشان از توجه اصحاب رسانه افزایش سواد رسانه‌ای است.
سرهنگ امیر جاهدی خاطر نشان کرد: رسانه باید در برابر فضای مجازی معاند اهداف و رسالت خود را با مطالبه گری حفظ کند.
گفتنی است، در پایان به افراد برگزیده در زمینه خبر، گزارش، مصاحبه و، عکس هدایی اهداء شد.

460491