جهت تسویه بدهی های شهرداری تهران

شورای شهر با فروش اموال شهرداری تهران موافقت کردند

مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله املاک متعلق به شهرداری تهران در دستور کار یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

تصویر شورای شهر با فروش اموال شهرداری تهران موافقت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، مجوز فروش واگذاری و انجام معامله ۶ و قره املاک متعلق به شهرداری تهران در دستور کار یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفته بر اساس این لایحه قرار است تعدادی از املاک شهرداری تهران جهت تسویه بدهی‌ها واگذار و به فروش برسند.

در جریان بررسی این دستور لطف الله فروزنده معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تهران با بیان اینکه تکلیف داشته‌ایم در حوزه غیر نقد عمل کنیم گفت: از نیمه دوم سال اقدام به فعال کردن حوزه غیر نقد کردیم و برای تسویه بدهی‌ها با بانک شهر صحبت کردیم.

وی ادامه داد: قرار بر این شد تا کارشناسی املاکی که قرار است به بانک شهر داده شود توسط کانون کارشناسی مورد انجام شود.

در ادامه مهدی عباسی گفت: ابر پروژه بیمارستان آتیه ۲ درحال فروش است اما این پروژه بسیار بزرگ است و باید بررسی کنیم که آیا این درست که سهام شهرداری تهران در آن پروژه بزرگ را بفروشیم یا خیر بانک شهر متعلق به شهرداری تهران نیست و اگر متعلق با مجموعه بود بدهی‌هایش را با شهرداری صفر می‌کرد.

وی ادامه داد: دیگر مجتمع‌ها واگذار می‌شوند باید آینده شهر تهران را نیز ببینیم.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران با فروش سهم شهرداری تهران در مجتمع مژده به ارزش هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان، فروش قدرالسهم شهرداری تهران در بیمارستان آتیه به مبلغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، فروش قرارداد مشارکت شهرداری تهران در پروژه پارکینگ طبقاتی به مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، فروش شش دانگ ۱۱ قطعه زمین در احمدآباد مستوفی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان، فروش شش دانگ مجتمع مسکونی تجاری خلیج فارس به مبلغ ۵۱۵ میلیارد تومان و فروش شش دانگ زمین صنعتی در کیلومتر ۲۱ بزرگراه شهید لشگری یه مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان موافقت کردند

منبع: مهر

460474