پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تا چهارشنبه 12 بهمن

گزارش هواشناسی از وضعیت آب و هوای چهارمحال و بختیاری تا چهارشنبه را مشاهده می کنید.
تصویر پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تا چهارشنبه 12 بهمن

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اوایل صبح روز دوشنبه سامانه بارشی جدید کل استان چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد و تا چهارشنبه ادامه دارد.

مهران چراغپور در شهرکرد، اظهار داشت: از اوایل صبح روز دوشنبه سامانه بارشی جدید کل استان چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد و تا چهارشنبه ادامه دارد، این بارش‌ها به صورت برف و باران است.

وی گفت: بارش‌ها در مناطق کوهستانی به شکل برف و مابقی مناطق به شکل برف و باران هستند، بارش‌های خوبی را در این سامانه خواهیم داشت. عمده بارش این سامانه سه شنبه و چهارشنبه است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش چند متری برف در کوهرنگ در این سامانه بارشی تکذیب می‌شود، تصریح کرد: بارش در این سامانه بیشتر برف و باران است و نمی‌توان گفت در کوهرنگ بارش سنگینی داریم، در شهر چلگرد این بارش‌ چندان شدید نیست که بتوان تخمین برف چند متری زد.

چراغپور خاطرنشان کرد: مردم از مسافرت‌های غیرضرور بپرهیزند، کوه‌نوردی و صعود در ارتفاعات بسیار خطرناک است و باید خودداری کرد. لازم است هر خودرو زنجیر چرخ داشته باشد و رانندگان وسایل گرم‌کننده را فراموش نکنند. همچنین شهرداری‌ها و راهداری نیز برای برف‌روبی آمادگی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه لازم است فعالیت‌های کوهنوری در این زمان متوقف شود، مطرح کرد: تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی، آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمان بارش برف، عدم چرای دام در مناطق مرتفع، ضروری است.

منبع:تسنیم

459886