پیش بینی هواشناسی اردستان اصفهان

آب و هوای اردستان اصفهان به گزارش رئیس اداره هواشناسی اردستان را از نظر می گذرانید.
تصویر پیش بینی هواشناسی اردستان اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس اداره هواشناسی اردستان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی مدیترانه ای به کشور، از روز دوشنبه شرایط بارش پراکنده برف و باران در بعضی از نقاط شهرستان اردستان ایجاد خواهد شد.

جواد رمضانپور اظهار داشت: قسمت‌هایی از موج نسبتاً ضعیف از سامانه بارشی جنوبی که از روز پنجشنبه اکثر نواحی جنوبی کشور را در برگرفته بود، شب و روز گذشته مناطق جنوبی و کوهستانی شهرستان اردستان را دربرگرفت.

وی افزود: در روز گذشته به دلیل دمای پایین منطقه کوهستانی بارش برف در بعضی از این مناطق نازل شد همچنین از روز نهم بهمن نیز سامانه مدیترانه ای وارد کشور می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی اردستان خاطرنشان کرد: سامانه مدیترانه ای شرایط بارش را بر روی کشور و بعضی از مناطق شهرستان دارد و از روز دوشنبه شرایط بارش پراکنده برف و باران در بعضی از نقاط شهرستان ایجاد خواهد شد.

رمضانپور در خصوص وضعیت هوای امروز اردستان، تصریح کرد: طی امروز هم شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری، غبارآلود و گاهی وزش باد در بعضی از نقاط منطقه اردستان خواهیم بود همچنین کمینه دمای صبح امروز اردستان به منفی سه درجه سانتیگراد و بیشینه دما دیروز به هشت درجه سانتیگراد رسید.

منبع:مهر

459879