وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه های اصفهان به کجا رسید؟

وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه های اصفهان توسط مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روشن شد.
تصویر وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه های اصفهان به کجا رسید؟

به گزارش سایت خبری پرسون، فعالیت مدارس و دانشگاه‌های اصفهان به روال عادی بازگشت. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها در اصفهان از فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه به روال عادی باز می‌گردد.‌

منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، گفت: باتوجه به تأثیر گذاری عوامل جوی و کاهش شرایط مه آلودگی و همچنین اقدامات و مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در اعمال محدودیت‌ها و کنترل منابع آلاینده از جمله اجرای طرح زوج و فرد، اعمال محدودیت برای مدارس و دانشگاه‌ها، کاهش مصرف مازوت و … شاهد تسریع در کاهش روند غلظت آلاینده‌های جوی هستیم.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم و همه دستگاه‌ها در انجام مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادامه داد: همه مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از چهارم بهمن ماه به روال عادی باز خواهند گشت و مصوبات قبلی در خصوص اعمال محدودیت در بخش‌های ترافیکی، منابع ثابت و سیار به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از ۱۰ روز پیاپی از ظهر امروز شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان روند کاهشی داشته و در ساعات عصر امروز به ۸۲ AQI و قابل قبول رسیده است.

هواشناسی استان نسبت به تداوم سکون و سرمای هوا تا پایان هفته جاری هشدار داده و اعلام کرده بویژه در ساعات صبح هوای مناطق مرکزی غبارآلود است.

منبع: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان

458857