بهره‌برداری تصفیه خانه محلی سال آینده در شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای نخستین بار تصفیه خانه محلی سال آینده به بهره‌بردای می‌رسد.
تصویر بهره‌برداری تصفیه خانه محلی سال آینده در شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای نخستین بار تصفیه خانه محلی در باغ‌های قصردشت شهرداری منطقه 6 شیراز تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مسعود زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصفیه خانه محلی با ظرفیت 120 لیتر در ثانیه با 8 هزار و 600 متر مکعب ظرفیت آبدهی و با اعتبار 150 میلیارد تومان، صیانت از باغ‌های قصر دشت و استفاده از پساب از دیگر برنامه‌های اجرایی منطقه ۶ شهرداری شیراز است.

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به 500 پرونده، 378 پرونده مشمول جریمه، 38 مورد رأی تخریب، 21 رأی به باز گشت، 23 درصد جرائم به سمت تجدید نظر و 7 هزار متر لوله‌گذاری سطحی، کنترل سیلاب، قنوات محله منصور آباد، بررس مشکلات فاضلاب در منطقه 6 شهرداری شیراز اجرا شده است.

شهردار منطقه ۶ شیراز در ادامه این نشست تصریح کرد: ساماندهی رودخانه خشک بهر اعظم، لوله‌گذاری آب‌های سطحی گلدشت معالی‌آباد، احداث ۴ پارک محله‌ای که از این تعداد 2 پارک در مرحله اجرا و مابقی در حال آغاز عملیات اجرایی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.
مسعود قادری تصریح کرد: کشت هزار درخت بهار نارنج، حفظ و حراست از 3 هزار درخت در ارتفاعات و باغ‌های منطقه ۶ شهرداری شیراز و توسعه سرانه فضای سبز از جمله عملیات اجرایی در این منطقه است.

معاون خدمات شهرداری منطقه 6 شیراز در این نشست اظهار داشت: مجموعه بودجه خدمات شهری 60 میلیارد تومان مربوط به 22 پروژه فعال با 43 درصد پیشرفت فیزیکی، 9 پروژه فعال با 25 درصد پیشرفت که تاکنون مبلغ 1 میلیارد تومان این پروژه‌ها محقق شده است.

سجاد بدیعی افزود: رنگ آمیزی، لکه‌گیری و پاک سازی معابر اصلی و خروجی، جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و مرمت، رفوژ بلوارها از جمله فعالیت‌های شهرداری منطقه 6 برای استقبال از میهمانان نوروزی است.
وی بیان داشت: نصب 3 عدد المان شهری، مرمت وسائل بدنسازی مستقر در پارک‌ها، تابلو نصب چادر ممنوع در مکان‌های غیر مجاز، بهسازی پل بصیرت و رفع خاموشی در مناطق مربوط به شهرداری از دیگر عملکرد این نهاد مردمی رفاه حال مسافران نوروزی است.
معاون عمرانی شهرداری منطقه 6 در این نشست افزود: اجرای 72 پروژه با اعتبار افزون بر 230 میلیارد تومان که در حال حاضر 26 پروژه فعال، 14 پروژه شاخص و 12 پروژه در حال بهره‌برداری از فعالیت‌های این نهاد مردمی است.
محمد ساسانی خاطر نشان کرد: بیش از 32 هزار متر مربع زیر سازی، 2 هزارو 300 جدول و 70 متر کانون هدایت آب‌های سطحی و دیگر پروژه‌های اجرایی در منطقه 6 شهرداری شیراز است.

458846

مطالب مرتبط