رونالدو و اقدام مخفیانه‌ای که لو رفت!

رونالدو در حال توافق پنهانی با باشگاه یوونتوس بوده که جزئیات این ماجرا افشا شده است.
تصویر رونالدو و اقدام مخفیانه‌ای که لو رفت!

به گزارش سایت خبری پرسون، در جریان تحقیقاتی که برای رسیدگی به پرونده اتهام سندسازی باشگاه یوونتوس صورت گرفته، جزئیاتی درباره توافق پنهانی این باشگاه با ستاره پرتغالی سابقش نیز فاش شده است.

نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا از مشخص شدن جزئیات توافق پنهانی باشگاه یوونتوس با کریستیانو رونالدو برای پرداخت مطالبات این بازیکن پرتغالی خبر داد.

یوونتوس متهم است زمانی که همه باشگاه‌های ایتالیایی به خاطر شیوع کرونا و برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه‌های خالی با کاهش شدید درآمد مواجه شدند، با وجود موافقت با طرح کاهش حقوق بازیکنان برای کاهش هزینه‌ها مخفیانه حقوق آنها را به‌صورت تمام و کمال پرداخته و به این ترتیب از پرداخت مالیات آنها هم فرار کرده است. یکی از این موارد هم مربوط به توافق بانوی پیر با کریستیانو رونالدو برای پرداخت حقوق 20 میلیون یورویی او بوده است.

طبق گزارش کوریره دلاسرا، مورخ 23 مارس سال 2022 اسنادی در دفتر وکیل باشگاه فدریکو رستانو در شهر تورین یافت شده که در آن جزئیاتی از توافق میان بازیکن و باشگاه وجود دارد. این موضوع یکی از مهمترین مواردی است که دادستان مدعی‌العموم شهر تورین آن را پیگیری می‌کند و در راستای آن هم رفتارهای مالی باشگاه طی چند فصل گذشته را زیر ذره‌بین برده است.

توافق میان یوونتوس و رونالدو مربوط به 19.6 میلیون یورو بدهی باشگاه به بازیکن است که قبل از رفتن او به انگلیس در تابستان سال 2021 تسویه شده است. چزاره گاباسیو رئیس دفتر حقوقی باشگاه یوونتوس اما تأکید کرده که این اسناد اصالت ندارند چون چنین بدهی هرگز در تراز مالی باشگاه ثبت نشده است، ضمن اینکه امضایی از رونالدو هم پای آنها دیده نمی‌شود. این در شرایطی است که اسناد منتشر شده توسط کوریره دلاسرا دارای امضای فابیو پاراتیچی مدیرورزشی سابق یوونتوس است.

این 19.6 میلیون یورو به همان توافق پنهانی میان بیانکونری و رونالدو برای پرداخت کامل حقوق بازیکن در بحبوحه پاندمی کرونا نسبت داده می‌شود. گفته می‌شود در حالی که باشگاه به‌صورت علنی اعلام کرده بود تمام بازیکنانش از جمله رونالدو چهار ماه از حقوق‌شان را به باشگاه بخشیده‌اند، آنها تنها از گرفتن یک ماه از حقوق‌شان صرفنظر کرده بوده‌اند.

منبع:تسنیم

458160