سردار فدوی:

دفاع از مظلومان از برنامه‌های قطعی نظام جمهوری اسلامی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است.
تصویر دفاع از مظلومان از برنامه‌های قطعی نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی فدوی شامگاه ۲۸ دی ماه در همایش جبهه جهانی مقاومت و آیین بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم محمدعلی الله دادی در سیرجان با اشاره به به تفاوت های نظام جمهوری اسلامی با جهان کفر اظهار کرد: ما خدمت به مردم را اساسی ترین عبادت می دانیم.

وی افزود: جبهه باطل نسبت به تخریب و مزاحمت برای ملت ها هم دستور می دهد، هم تبلیغ و هم عمل می کند در حالی که ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است و به هر ترتیبی بتوانیم دست مستضعفین و مسلمانان و مبارزین را در دنیای اسلام پر می کنیم و امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند یکی از کارهای شاخص حاج قاسم این بود دست مبارزان فلسطینی را پر کرد.

فدوی در ادامه با بیان اینکه شهید الله دادی با همرزمانش در کنار مرز فلسطین شهید شد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس گردان های مختلف از استان های کشور تشکیل شد و ترکیب آنان سخت بود اما در دهه ۹۰ وقتی هزاران کلیومتر آن طرف تر می جنگیدیم، از ۱۶ کشور مختلف مسلمان گردان ها تشکیل و هماهنگ علیه جبهه باطل جنگیدند و این باعث ترس بزرگ برای شیاطین است زیرا اگر آنها روزی وحشت از حزب الله و توانمند شدن او داشتند، بعد از جنگ ۳۳ روزه زیاد طول نکشید که صدها حزب الله در کنار مرزهای فلسطین ایجاد و توانمند شدند و این روند ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنها سال های طولانی جنایت کردند اما امروز در درون خود به استیصال رسیدند و روزی که با تبختر شروع کردند شعارشان از نیل تا فرات بود اما امروز در داخل مرزهای اشغالی دور تا دور خود را دیوارهای بتنی بلند کشیدند. این تحقق وعده خدا و پیروزی جبهه حق بر باطل نیست؟ چند سال از کلام ولی خدا گذشته که کرانه باختری باید مسلح باشد؟ الان در کرانه باختری جوانانی که سال های طولانی پس از تشکیل صهیونیست ها به دنیا آمدند، سرمنشا شدند و دو سوم کل ارتش صهیونیستی را در کرانه باختری زمین گیر کردند و دلیلش این است که همه دلدادگان انقلاب اسلامی به تکالیف خود عمل کردند و اگر دستورات خدا عمل نشود پیروزی حاصل نمی شود.

وی با بیان اینکه امروز در کل جبهه حق انقلاب اسلامی به میزان قابل قبولی دستورات الهی عمل شده که این همه پیروزی برای جبهه حق حاصل شده، اظهار کرد: وعده خداوند حق است و هر روز به میزان بیشتری به تکالیف خود عمل می کند و در گرفتاری های معیشتی و اقتصادی و امورات دیگر هم باید با عمل به تکالیف الهی از این گرفتاری ها نجات یافت‌.

فدوی گفت: اگر در کار سخت که انسان باید برای آن جان بدهد وعده خدا عمل شده و حق است، در کار اقتصادی، فرهنگی، فضای مجازی و رسانه هم باید به تکالیف خود عمل کنیم به ویژه اینکه در برخی از این موارد از جمله فضای مجازی، دستور صریح امام خامنه ای وجود دارد و تاکید می کنند اگر رهبر نبودم مسئول فضای مجازی می شدم و این سخن حاکی از آن است که باید اهمیت بدهیم و کار کنیم و زحمت بکشیم.

وی اظهار کرد: شهدا از جمله شهید الله دادی، حاج قاسم و ... حجت بودند که با استقبال از شهادت به تکالیف خود می پرداختند.

458110